تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

حکم پرونده اعضای تیم ملی فوتبال در کمیته اخلاق صادر شد

  • کد خبر : 210293
  • 12 فروردین 1397 - 3:08

حکم پرونده اعضای تیم ملی فوتبال در کمیته اخلاق صادر شد و قرار است پس از تعطیلات عید نوروز، رسانه‌ای شود.

حکم پرونده رشوه خواری د به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر»، پس از حضور افشین پیروانی، مدیر وقت تیم ملی و حال حاضر پرسپولیس در کمیته اخلاقمرتضی تورک، رئیس این کمیته در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد:

” افشین پیروانی توضیحاتی را در مورد مسائل پیش آمده در خصوص حامی مالی فدراسیون و تیم ملی به کمیته اخلاق ارائه داد و ما هم در حال بررسی آنها هستیم و رای هم به زودی اعلام می شود. پیروانی به عنوان یکی از طرفین پرونده به کمیته اخلاق آمد و زمانی که رای نهایی اعلام شود، تمام موارد مشخص خواهد شد.

رئیس کمیته اخلاق ادامه داد: افشین پیروانی یکی از طرفین و اشخاص مهم در پرونده ما است و تلاش می کنیم تا پیش از عید و شروع سال جدید رای این پرونده را صادر کنیم. هنوز حکمی صادر نشده و زمانی که حکم را صادر کردیم، متوجه احکام خواهید شد.

اما اکنون پس از گذشت ۱۰ روز از نوروز ۱۳۹۷، با مرتضی تورک گفت و گو کردیم و او در این باره اظهار کرد: حکم این پرونده اعلام شده است و به صورت دست نویس موجود است. تنها تایپ و انتشار این پرونده باقی مانده است که پس از تعطیلات عید انجام و احکام منتشر می شود.

گفتنی است بر اساس شنیده ها کمتر از یک ماه پیش اسامی ۴ نفر از اعضای تیم ملی در رابطه با این پرونده منتشر شده بود.

لازم به ذکر است هیچ اطلاعی در خصوص محتویات این پرونده در دست نیست و برای مشخص شدن ماجرا باید تا اعلام رسمی رای کمیته اخلاق منتظر ماند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=210293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x