تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

حمله پیشکسوت کفترباز پرسپولیسی به محمد دایی / گدایی با سازها و جواهرات چند میلیونی! / غایب سفر نیویورک کیست؟

  • کد خبر : 55538
  • 25 شهریور 1393 - 11:10
حمله پیشکسوت کفترباز پرسپولیسی به محمد دایی / گدایی با سازها و جواهرات چند میلیونی! / غایب سفر نیویورک کیست؟

رهبری‌فرد: دایی شده پرسپولیسی ما کفترباز!، قاچاقچیان پاسگاه ایست و بازرسی را به آتش کشیدند!، سوگواری طبیعت دوستان برای زیست بوم مازندران، واکنش روحانی به رنگ کراوات رئیس‌جمهور ازبکستان از مهم ترین اخبار فضای مجازی امروز است.

 

به گزارش گروه وبگردیکمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

افشای عملکرد مافیای سهام عدالت

به گزارش ایسنا، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از وارد شدن فشارهای سنگین به مجلس برای عدم اجرای شفاف سازی صورت مالی خبر داد و گفت: در بررسی‌ها مشاهده کردیم از ۱۵۰ هزار واگذاری‌ها، ۱۲۰ هزار مورد به بخش عمومی غیردولتی واگذار شده است. محمدرضا پورابراهیمی تاکید کرد: در حال حاضر پیش نویس اصلاح ساختار نهادهای مالی را می‌نویسیم. ۷۰ درصد بورس متعلق به نهادهای عمومی غیر دولتی است که عدم شفافیت در اطلاعات مالی را دارند. پورابراهیمی یادآور شد: شورای نگهبان بر حرف مجلس مبنی بر ارائه صورت مالی نهادهای عمومی غیر دولتی صحه گذاشت. طبق قانونی که از سال ۸۴ در مجلس مصوب شد می‌توان گفت که در حال حاضر هیچ شرکت سهامی عامی در صورت عدم ارائه گزارش مالی تشکیل نمی‌شود البته در تبصره این قانون موضوعات امنیتی هم پیش بینی شده است. وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار خیریه در ایران فعالیت می کنند که حتی یکی از آن‌ها که نام نمی‌برم یک شرکت هواپیمایی دارد. در حقیقت مجلس از این نهادها می‌خواهد که مجموع درآمدهای مالی و صورت مالی تلفیقی را ضمن تشریح اینکه چه اندازه کار خیر انجام داده‌اند ارائه کنند.نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ در کشورهای توسعه یافته خیریه‌ها موظف به افشای مالی کارهای خیر خود هستند، ولی متاسفانه در ایران این مجموعه‌ها به شدت غیر شفاف هستند.

داور مسابقه را با چوب و آجر زدند!

به گزارش فارس، در مسابقات توابع دسته اول تهران که روز گذشته بین تیم نیکان قرچک و بهداری حسن آباد برگزار شد و بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم بهداری حسن‌آباد به پایان رسید یک اتفاق حیرت‌انگیز در فوتبالمان رخ داد و اینکه سعید نطنزی سرپرست تیم فوتبال نیکان قرچک با چوب و آجر داور مسابقه را کتک زد. این اتفاق حیرت‌انگیز باعث شد که محمد مقدم داور بازی پس از پایان مسابقه از سرپرست تیم به کلانتری شکایت کند و این ماجرا تا ساعت ۲۲ در کلانتری ادامه داشت. امروز صبح هم داور مسابقه برای گرفتن طول درمان و انجام مراحل دیگر شکایت به دادسرا مراجعه کرده است.این اولین باری نیست که داوران در فوتبال ما مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، یک بار دیگر هم در یکی از ورزشگاه‌های شمالی داور را کتک زده بودند.

ضرب و شتم یک طلبه توسط موتورسواران مست

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام رسول نظری که از طلبه‌های جوان حوزه علمیه اصفهان و امام جماعت یکی از محله‌های خیابان کهندژ این شهر است، عصردیروز هنگام عبور از این خیابان با چهار جوان سوار بر ۲ موتورسیکلت که شرب خمر کرده بودند روبه‌رو شده بود که به دلیل مشاهده اعمال وقیحانه و غیراخلاقی آنان با تذکر لسانی به معروف و نهی از منکر این افراد پرداخت اما اراذل و اوباش با چند قمه و قداره به سمت طلبه جوان هجوم آورده و طلبه جوان را از ناحیه صورت و کف دست به شدت مصدوم کردند.براثر شدت اصابت قمه به کف دست این طلبه جوان، تاندون کف دست وی به شدت آسیب دیده و صورت وی زخمی شده و هم اکنون این طلبه جوان برای عمل جراحی به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شده است و اراذل و اوباش پس از این اقدام غیرانسانی متواری شدند.به گفته پزشک معالج علاوه بر پارگی تاندون دست چپ این طلبه جوان، ۴ انگشت وی هم آسیب دیده که احتمال قطع ۲ انگشت دست وی هم زیاد است.

دختران کماندوی فلسطین/ تصاویر

این زنان فلسطینی بعد از پایان دوره های آموزشی در اردن، ماموریت های محوله را به انجام می رسانند. رسانه های اسرائیل جشن پایان دوره این زنان را چندین بار پخش کرده اند.



رهبری‌فرد: دایی شده پرسپولیسی ما کفترباز!

به گزارش خبرآنلاین، مصاحبه اخیر محمد دایی برادر و دستیار علی دایی علیه تعدادی از پیشکسوتان تبدیل به یک آشوب و جنجال تمام عیار شد تا شاهد جواب‌های تندی برای آن مصاحبه باشیم. اولین کسی که به آن مصاحبه واکنش تندی نشان داد، بهروز رهبری فرد بود. کاپیتان اسبق پرسپولیس. محمد دایی در بخشی از صحبت هایش از یک “پیشکسوت کفترباز” یاد کرده بود که همواره از دایی انتقاد می کرد. بهروز رهبری فرد هم با این تصور که برادر دایی او را متهم به انتقاد علیه سرمربی سابق پرسپولیس کرده، از کوره در رفت و حرف های قابل تامل و قابل بحثی به زبان آورد. صحبت های رهبری فرد را بخوانید: محمد دایی گفته من کفتربازی می‌کنم و در عین حال منتقد دایی هم هستم. البته ربط این دو را نفهمیدم و بعید می‌دانم خود محمد هم چیزی از حرف‌هایش سر درآورده باشد اما مگر سیر کردن شکم بندگان خدا بد است؟! من با افتخار می‌گویم کبوتر دارم و به آنها غذا می‌دهم ولی نان نام دیگران را نمی‌خورم. محمد دایی در محله خودشان هم گل‌کوچیک بازی نکرده بود که به یک‌باره سر از پرسپولیس درآورد. صدها نفر در ایران کلاس مربیگری رفته‌اند اما کدام‌شان روی نیمکت پرسپولیس نشسته‌اند؟ فقط آنهایی که برادر علی دایی بودند! محمد اشتباه می‌کند، کسی که زحمت ‌کشیده و فوتبالیست شده، علی دایی بود نه محمد دایی. اینکه برادر من، مرا با خود به این تیم و آن تیم ببرد که نشد زحمت‌ کشیدن!روزی که برادر شما در عوارضی تهران، اتوبوس تیم را نگه داشت و گفت یا پولم را بدهید یا نمی‌گذارم اتوبوس از این جلوتر برود، من قرارداد سفید داشتم. سال‌ها با ۸۰ هزار تومان و نهایتاً ۹۰ میلیون تومان برای پرسپولیس بازی کردم. هر وقت پول داشتند، به ما کمی پول می‌دادند، نداشتند هم با فحش‌های علی پروین سرگرم بودیم اما شخص علی دایی چه کار کرده است؟مهم‌ترین افتخار محمد دایی فریاد کشیدن سر بچه‌های طرشت هنگام فوتبال دستگرمی بود که به او پاس بدهند، با همین رزومه هم به پرسپولیس آمد. حالا نمی‌گویم چطور خودش را به تهران رسانده است!من با ۱۴ سال سابقه در پرسپولیس وقتی شنیدم باشگاه مرا نمی‌خواهد، فوتبالم تمام شد و رفتم پی زندگیام اما محمد دایی را امروز اخراج کردند، فردا رفت سر تمرین تیم! حالا او شده پرسپولیسی و ما شده‌ایم کفترباز.

نیاز شدید مازراتی دایی به کارواش /عکس

گدایی با سازها و جواهرات چند میلیونی!

به گزارش هفته‌نامه یالثارات، در گزارشی درباره این گروه‌ها نوشت: البسه مد روز و بعضا زیورآلات میلیونی مارک‌دار آویزان به سر و گردن و دستشان نشان می‌دهد حتی مثل گداهای نسل قبل هیچ اصراری به مظلوم‌نمایی و نمایش فلاکت ندارند. افراد خبره می‌گویند بعضی ابزارآلات موسیقی این افراد و تجهیزات جانبی آن چند ده میلیون قیمت دارد. حتی کلاهی که روی زمین گذاشته‌اند تا به سبک همکاران غربی خود پول دریافتی را در آن جمع کنند در رده گرانقیمت‌ترین اقلام این‌چنینی قرار دارد. نگاهی به چهره نوازندگان نیز حکایت از اعتماد به نفس در انجام کاری دارد که با هیچ توجیهی انگیزه انجام آن کسب درآمد به نظر نمی‌رسد، هرچند که طبعا این فعالیت، قطعا درآمد روزانه یک مدیر عالی‌رتبه بهره‌مند از رانت‌های دولتی را نیز نصیبشان خواهد کرد.

قاچاقچیان پاسگاه ایست و بازرسی را به آتش کشیدند!

به گزارش ایرنا، قاچاقچیان چوب بامداد روز شنبه پاسگاه ایست و بازرسی محمولات جنگلی خلیل شهر در شرق استان مازندران را به آتش کشیدند.رییس اداره منابع طبیعی بهشهر، افزود: این اتفاق حدود ساعت ۴ صبح رخ داد و متجاوزان با مواد منفجره دست ساز این پاسگاه را به طور کامل از بین بردند.مسعود حبیبی بیان کرد: سه سال قبل و در جریان احداث این پاسگاه نیز کسانی که منافع خود را با راه اندازی این ایستگاه بازرسی در خطر می دیدند، اقدام به تخریب آن کردند اما با وجود این تهدیدات، این پاسگاه تکمیل و راه اندازی شد.رییس اداره منابع طبیعی بهشهر افزود: منطقه ای که این پاسگاه ایست و بازرسی در آن احداث شده، از جمله مناطقی بود که تخلفات و قاچاق چوب بسیاری در آن انجام می شد.حبیبی ادامه داد: چند شب قبل از حادثه آتش سوزی قاچاقچیان دوربین های مدار بسته این پاسگاه را سرقت کردند که به نظر می رسد دلیل اصلی آن، پنهان ماندن برنامه آتش زدن پاسگاه از دید دوربین ها بود.وی بیان کرد: به دلیل تعدد افرادی که از این منطقه اقدام به قاچاق چوب می کردند، مظنون خاصی مورد نظر نیست اما تلاش می کنیم در سریعترین زمان ممکن نسبت به بازسازی پاسگاه اقدام کنیم.

سوگواری طبیعت دوستان برای زیست بوم مازندران/ از زباله دانی ساحل تا قبرستان مرغ های مرده در دل جنگل

به گزارش مهر، تبدیل سواحل خزر به زباله دانی گردشگران، تخلیه فاضلابهای انسانی در بستر رودخانه و دریا، پدیده شرم آور زباله گردانی که در پی نان شب هستند، زباله خواری حیوانات و همچنین نبود ایستگاه اطفای حریق در نگین جزیره های ایران یعنی میانکاله روزگار حیات وحش را ناخوش کرده و تصویر نازیبایی از محیط زیست در مازندران نقش بسته که دل دوستداران طبیعت را به درد آورده است.مدتی قبل مقدار قریب به ۱۰ تن مرغ مرده توسط یکی از مرغداری‌های اطراف در جنگل داراب‌کلا ریخته و رها شده است، این فاجعه پیشتر نیز بارها و بارها اتفاق افتاده است و خواسته ما از سازمان محیط زیست این است که با تقویت و حمایت قانونی دوستداران محیط زیست و طبیعت داراب‌کلا، جلوی تکرار چنین اتفاقات شرم‌آوری را بگیرد،

مخالفت مجلس با مصوبه دولت برای واردات ۹۴۴ خودروی خارجی

به گزارش مهر، عضو هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین از مخالفت مجلس با واردات ۹۴۴ دستگاه خودور برای نهاد ریاست جمهوری و وزارت نفت خبر داد. این عضو هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین که می خواست نامش فاش نشود گفت: چندی پیش هیات دولت در مصوبه ای به وزارت نفت اجازه داد ۸۶۰ دستگاه وانت تک کابین و دو کابین را وارد کند که این مصوبه به استناد ماده ۲۹ و بند (ت) ماده ۲۲۴ قانون برنامه پنجم از حیث عدم اعتبار وزارت خانه مورد ایراد هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین قرار گرفت زیرا بودجه وزارت نفت محل قانونی برای این خرید نداشت.وی ادامه داد: پس از ایراد هیات تطبیق، دولت مصوبه را اصلاح کرد و شرکت نفت را مامور این خرید کرد که این نامه نیز در هیات تطبیق بررسی شد و مصوبه جدید هیات دولت نیز رافع مغایرت قانونی دانسته نشد.این عضو هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین گفت: علاوه بر این هیات دولت در مصوبه دیگری مجوز خرید ۸۴ دستگاه اتومبیل شامل سواری مگان، پژو پارس، تویوتا لندکروز و ون مدل تویوتا و بنز و مینی بوس هیوندا برای نهاد ریاست جمهوری را صادر کرد.بر اساس ماده ۳۰ قانون تنظیم مقررات مالی دولت به دستگاه های اجرایی اجازه داده شده است فقط خودروی سواری داخلی خریداری کنند.چندی پیش علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مصوبه دولت برای واردات خودرو های خارجی را مغایر قانون اعلام کرد.بر اساس این گزارش موج واردات خودرو های لوکس در دولت یازدهم حدود سه برابر افزایش یافته است این در حالی است که به دلیل محدودیت های ارزی ناشی از تحریم ها باید ارز موجود به واردات مواد اولیه تولید و لوازم پزشکی اختصاص یابد.در نخستین ماه سال جاری ۲۳۰۹ دستگاه خودروی سواری به ارزش ۵۲ میلیون دلار وارد کشور شد. واردات خودرو سواری به کشور در فروردین ۹۳ نسبت به مدت مشابه در سال قبل از نظر تعداد و ارزش به ترتیب ۳۴۸/۳۵ و ۳۴۴/۷۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.خودروهای سواری در فروردین امسال از نظر ارزشی سهمی معادل ۲/۰۸ درصد از کل ارزش واردات کالای کشور را به خود اختصاص داد. در صورت تداوم این روند می‌توان انتظار داشت که در پایان سال میزان ارز اختصاص یافته واردات خودرو به رقم یک میلیارد دلار نزدیک شود.

«غایب»سفر روحانی به نیویورک کیست؟

یکی از اصلی‌ترین غائبین این سفر را می‌توان حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور عنوان کرد. ابوطالبی که قرار بود به عنوان رئیس نمایندگی ایران در سازمان مللدر این سفر همراه رئیس جمهور باشد، با اقدام یک جانبه کنگره آمریکا در ممنوعیت ورود وی به این کشور از تصدی این پست بازمانده است. جمهوری اسلامی ایران تاکنون به دلیل اقدام غیرقانونی آمریکایی‌ها از معرفی جانشین برای وی خودداری کرده است.

واکنش روحانی به رنگ کراوات رئیس‌جمهور ازبکستان +عکس

به گزارش میزان، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور طی یادداشتی در صحفه اجتماعی خود به حاشیه دیدار روحانی با رئیس‌جمهور ازبکستان اشاره کرد.پرویز اسماعیلی طی یادداشتی در صحفه اجتماعی خود با اشاره به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ایران با رئیس‌جمهور ازبکستان نوشت: رئیس جمهور ک

لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55538
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حمله پیشکسوت کفترباز پرسپولیسی به محمد دایی / گدایی با سازها و جواهرات چند میلیونی! / غایب سفر نیویورک کیست؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.