تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

حمله ناگهانی شیر به دختر ۴ ساله در سیرک! +فیلم

  • کد خبر : 217081
  • 09 آبان 1397 - 14:58

دختری که به همراه والدینش مشغول تماشای برنامه سیرک بود ناگهان توسط شیر خشمگین مورد حمله و در معرض مرگ قرار گرفت.

حمله شیر سیرک به دختر 4 ساله در سیرک! + فیلم//به گزارش«کمال مهر»؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله شیر به یک دختر ۴ ساله در حین اجرای برنامه سیرک را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که این حیوان درنده در میانه نمایش ناگهان به سمت این دختر خردسال که در کنار نرده فلزی ایستاده بود هجوم می برد. در این ویدئو دختر خردسال در حالی که در پشت نرده فلزی یک پرچم کوچک را تکان می دهد دیده می شود.

بنا به ادعای یک منبع ناشناس در این حادثه هولناک شیر دندان خود را به سر دختر بیچاره فرو کرد. این شیر بلافاصله توسط مربی خود از مقابل دیواره فلزی کنار کشیده شد و دختر خردسال که نامش ” کسنیا” اعلام شده به بیمارستان سنترال رپابلیکن در “کراسنودار” روسیه منتقل گردید. او اکنون در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است. گفته می شود او از ناحیه صورت و سینه نیز دچار جراحت شده است.

بنا به گفته رسانه های محلی روسیه اگرچه این دختر از این حادثه جان سالم به در برد اما شدت جراحات وارده به بدن او به حدی است که بنا به گفته پزشکان آثار آن بر روی صورت و گوش تا سینه او بر جای خواهد ماند. ” والنتینا پاولوا”، یکی از جراحان تیم جراحی در مورد وضعیت دختر خردسال گفت : ” آثار دندان شیر بر روی صورت، گوش و سینه دختر دیده می شد. بنا به گفته او شیر از دندان خود برای گرفتن سر این کودک و از پنجه های خود برای حمله و نگه داشتن او استفاده کرده بود. این دختر در وضعیت مساعد به سر می برد و هیچ خطری جان او را تهدید نمی کند.”

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در روسیه در حالی خبرساز می شود که استفاده از حیوانات وحشی در سیرک های روسیه امری متداول است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=217081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x