تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

حقایق وحشتناک و مرگبار از آزمایشگاه‌های مخوف آمریکا و اسرائیل

  • کد خبر : 208880
  • 19 بهمن 1396 - 23:11

آزمایشگاه هایی پنهان در آمریکا و اسرائیل ویروس های خاصی را وارد بدن مگس ها و پشه ها کرده و از این طریق “سلاح بیولوژیکی” تولید می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»، شبکه المیادین اخیرا به سندی دست یافته است که به افشای اسرار آزمایشگاه های مخفی آمریکا در آسیا و فعالیت و تولید انواع ویروس‌های کشنده توسط آن‌ها می‌پردازد. متخصصان این آزمایشگاه‌ها، ویروس های خاصی را وارد بدن مگس ها و پشه ها کرده و از این طریق “سلاح بیولوژیکی” تولید می‌کنند.

روزنامه بلغارستاتی دیلیانا بیتروفا، پژوهشی را انجام داده است که در گزارش نتیجه آن، چنین آمده است که ارتش آمریکا، ویروس ها و باکتری ها و سمومی کشنده را تولید و پرورش می دهند که این نوع فعالیت‌ها، درست بر خلاف کنوانسیون منع سلاح های بیولوژیک سازمان ملل متحد است.

صدها هزار نفر از بیماران سراسر جهان، از علل بیماری که به آن مبتلا هستند، بی اطلاع بوده و از همین رو در روند درمانی با مشکلات فراوانی همراه می‌شوند. المیادین اعلام می کند که اولین رسانه ای است که به این سند دست یافته و آن را در جهان منتشر می کند.

این در حالی است که آزمایشگاه های زیست پزشکی ایالات متحده، از آژانس کاهش تهدیدات دفاع (DATRA) تحت برنامه نظامی بودجه دو نیم میلیارد دلاری به نام برنامه همکاری های زیست محیطی در کشورهای عضو اتحاد جماهیر شوروی سابق مانند گرجستان و اوکراین و نیز خاورمیانه، جنوب شرقی آسیا و آفریقا دریافت می کنند. برخی بر این باورند که آمریکا، این باکتری‌ها را از کارخانه های تولید سلاح های بیولوژیکی “صدام حسین” دزدیده است اما برای این ادعا هیچ سندی وجود ندارد.

این حشرات در داخل منزل در طول سال زندگی می کنند و زنده می مانند و این نوع حشره در گرجستان تا کنون زندگی نمی کرده اند.


 

اطلاعاتی از پنتاگون نیز منتشر شده است که روشن می سازد، آزمایش‌هایی در زمینه تولید و پرورش انواع باکتری‌ها و ویروس‌هایی از جمله turingisensis، که نوعی حشره‌کُش است و معمولا به عنوان سم زیستی از آن استفاده می شود راه‌اندازی شده است.

این سم، طبق حکم کمیته ویژه ای در سازمان ملل به ریاست ایالات متحده امریکا در سال ۲۰۰۳ جمع آوری شد و پس از پیگیری‌های فراوان به کارخانه ساخت سلاح های بیولوژیکی عراق رسیدند.

این باکتری را ایالات متحده آمریکا برای تولید و پرورش “ذرت مقاوم به آفت” مورد استفاده قرار داد. همچنین خبرگزاری مرکزی ایالات متحده، اعلام کرد که آمریکا این باکتری را از عراق به سرقت برده است. گزارش های خبرگزاری مرکزی نشان داد که بطری های حاوی این باکتری از خانه دانشمندانی که بر روی آن کار می کردند به دست آمده است. لازم به ذکر است که اطلاعات ثبت شده در فدرال آمریکا نشان می دهد که چند دهه است که پنتاگون آزمایش های باکتریایی این چنینی را انجام می دهد.

 

آزمایش‌های نظامی بر روی حشرات
جنگ از طریق حشرات، نوعی جنگ بیولوژیکی است که در آن از حشرات بهره می گیرند تا به این وسیله عامل بیماری را منتقل کنند و گزارش ها نشان می دهد که پنتاگون همین آزمایش های بیولوژیکی را در گرجستان و روسیه نیز انجام داده است.

در سال ۲۰۱۴، پروژه ای با عنوان “افزایش آگاهی در رمزنگاری مگس‌های خاکی” در گرجستان و قفقاز انجام شد. در نتیجه این پروژه، مشخص شد که “مگس‌های تیفوسی” موجوداتی آزمایشگاهی هستند که در تفلیس گسترش داده شده‌اند.

مگس جونده در داغستان
از ابتدای پروژه پنتاگون در سال ۲۰۱۴، مگسی در گرجستان شبیه مگس های جمهوری داغستان روسیه پیدا شدند. مطابق گفته افراد ساکن در این منطقه، این نوع مگس، راش پوستی ایجاد می کند و در داخل لوله های منازل تکثیر می شوند.

حقایق وحشتناک و  مرگبار از آزمایشگاه‌های مخوف آمریکا و اسراییل

آیا پنتاگون، خفاش ها را جمع می کند؟!

گفته می شود که خفاش ها میزبان ابولا، سندرم تنفسی خاورمیانه و سایر بیماری های مرگبار هستند. اما دقیقاً مشخص نیست که چگونه این ویروس ها به انسان منتقل می شود. مطالعات مختلفی در چارچوب برنامه همکاری بیولوژیکی مشترک در جستجوی پاتوژن‌های مهم نظامی در خفاش ها انجام شده که هنوز به نتیجه‌ی خاصی نرسیده است.

ایالات متحده آمریکا سازنده ویروس کرونا است!
اعتقاد بر این است که تولیدکننده ویروس کرونا که مسبب بیماری تنفسی بسیار شدید در خاورمیانه است، این ویروس را از طریق خفاش‌ها به انسان منتقل می‌کند. هدف چنین آزمایش هایی، گسترش و شدت پاتوژن ها و انجام آزمایشات در ایالات متحده آمریکا برای افزایش پتانسیل همه گیر آن ها است و بی شک اگر این روند ادامه‌دار شود، جهان مورد تهدید قرار گرفته و روزی فرا می‌رسد که چاره‌ای برای حملات بیولوژیکی یافت نمی‌شود.

منبع : تبیان

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x