تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

حرف درگوشی احمدی نژاد به برادر شهید مدافع حرم چه بود؟

  • کد خبر : 192451
  • 13 خرداد 1396 - 9:04

صحبت هایی که محمود احمدی نژاد در جریان حضور در گلزار شهدا به صورت محرمانه با برادر یکی از شهدای مدافع حرم مطرح کرده است را می‌توانید در این خبر مشاهده کنید.

حرف درگوشی احمدی نژاد به برادر شهید مدافع حرم چه بود؟به گزارش«کمال مهر»؛  محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به همراه حمید بقایی عصر پنجشنبه (۱۱ خرداد ۹۶) در محل گلزار شهدای بهشت زهرا حاضر شد، خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز که به رسم همیشه در محل گلزار شهدا حاضر شده بودند با دیدن این دو چهره دولت قبل حرف دل خود را بی پرده به آنها گفتند.

برادر یکی از شهدای مدافعان حرم خطاب به محمود احمدی نژاد می گوید: ” احترام شهدا را کسی حفظ می کند که در مسیر حضرت آقا حرکت کند ” این صحبت باعث واکنش یکی از همراهان محمود احمدی نژاد می شود و مشاجره ای میان آنها صورت می گیرد، محمود احمدی نژاد به سمت برادر شهید می رود و حرفی را به صورت محرمانه و در گوشی با او مطرح می کند.
یک  کانال تلگرامی مدعی شده است حرف های درگوشی محمود احمدی نژاد با این برادر شهید را در اختیار دارد.
این کانال تلگرامی نوشته است: ” در بخشی از فیلم اعتراض خانواده‌های شهدای مدافع حرم به عملکرد و مواضع احمدی نژاد، او برادر یکی از شهدا را در آغوش گرفته و تلاش می‌کند با حرف‌های درگوشی و محرمانه هم وی را آرام کند و هم فضای به وجود آمده را تلطیف نماید”.
حامد حسینی، برادر شهید مدافع حرم مهدی حسینی، که مورد خطاب احمدی نژاد قرار گرفته بود، در جمعی دوستانه در این باره گفته است:
“آقای احمدی نژاد هنگامی که سر من را در بغلش گرفت، در گوشم گفت من خادم شمام، خادم مردمم، خادم خانواده شهدام، شما از پشت پرده‌ها خبر ندارید!”.
من بازهم به ایشان گفتم: “آقای احمدی نژاد! حضرت آقا واضح آمدند پشت بلندگو به مردم گفتند که چه توصیه‌ای به شما کرده‌اند، این چه حرفی است که شما می‌زنید؟ پشت پرده چیست! اگر حرفی هست، بزنید”.
“اما ظاهرا حرفی برای گفتن نداشت! “.
بیشتر بخوانید:
فیلم اعتراض خانواده شهدای مدافع حرم به احمدی نژاد
 انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=192451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x