تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جنگ کفتارها/درگیری شدید داعش و سایر تروریست‌ها در حومه درعا

  • کد خبر : 211714
  • 17 اردیبهشت 1397 - 7:37
جنگ کفتارها/درگیری شدید داعش و سایر تروریست‌ها در حومه درعا

منابع سوری از درگیری شدید میان تروریست های داعش و دیگر گروه های مسلح در بخش غربی از حومه شهر درعا در نزدیکی مرز سوریه با اردن خبر دادند.

درگیری شدید داعش و سایر تروریست‌ها در حومه درعابه گزارش  گروه سیاسی«کمال مهر»؛ منابع سوری از درگیری های شدید میان تروریست های داعش و دیگر گروه های مسلح در بخش غربی از حومه شهر درعا در نزدیکی مرز سوریه با اردن خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ همزمان ارتش سوریه مناطقی در حومه شمالی درعا و در اطراف شهرک جاسم را هدف قرار داد.

این در حالی است که منابع سوری از درگیری های شدید میان تروریست های داعش و نیروهای ارتش سوریه در محورهای مختلف در جنوب پایتخت سوریه خبر دادند.

خبر دیگر اینکه اتوبوس هایی که چهارمین گروه از تروریست ها را به همراه خانواده های خود از شهرک های ببیلا، یلدا و بیت سحم منتقل می کنند به سوی نقطه تجمع در جنوب دمشق روانه شدند تا به شمال سوریه بروند.

از سوی دیگر بر اثر انفجار تروریستی در مسیر اتوبوس نیروهای ارتش سوریه در جاده دمشق-السویداء حدفاصل الصوره الکبیره و براق در اراضی استان درعا ۶ سرباز و دو افسر سوریه کشته شدند.

در حمص گروه های تروریستی سلاح سنگین و متوسط خود را در حومه شمالی حمص و جنوب حماه تحویل دادند و انتظار می رود که اولین گروه از افراد آن با خانواده های خود فردا به شمال سوریه بروند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x