تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

جعبه سیاه سانچی باز شد+عکس

  • کد خبر : 208555
  • 04 بهمن 1396 - 15:07

حق شناس گفت: لحظاتی پیش پلمب جعبه سیاه نفتکش سانچی و کشتی فله بر چینی باز و فرآیند رمزخوانی آنها آغاز شد.

جعبه سیاه سانچی باز شد به گزارش گروه اقتصادی«کمال مهر»هادی حق شناس، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: لحظاتی پیش پلمب جعبه سیاه VDR نفتکش سانچی و همینطور کشتی فله بر چینی باز و فرآیند رمزخوانی جعبه سیاه هر دو کشتی آغاز شد.
وی ادامه داد:نمایندگان کشور پاناما به عنوان کشور صاحب پرچم نفتکش سانچی، کشور هنگ گنک به عنوان کشور صاحب پرچم کشتی فله بر کریستال، کشور چین که در آب های آن این حادثه اتفاق افتاده و کشور ایران که اکثر نفرات جان باخته به آن اختصاص دارد، در این جلسه حضور داشتند.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه از ایران ٢ نماینده از سازمان بنادر و دریانوردی در این جلسه حاضر شده اند،گفت:تا ساعاتی دیگر نتایج این نشست مشترک و جزئیات شروع فرآیند رمز خوانی جعبه سیاه دو کشتی را اعلام خواهیم کرد. اما مشخص شدن نتیجه نهایی رمزخوانی زمان بر است و ممکن است ماه ها طول بکشد.
حق شناس درباره DNA پیکرهای پیدا شده از حادثه نفتکش سانچی نیز گفت: بعد از اخذ دی ان ای تمامی اعضای خانواده ها و ارسال آنها  به چین ، جواب آن به کشور فرستاده شده و اکنون منتظر اعلام رسمی سازمان پزشکی قانونی هستیم.
جعبه سیاه سانچی باز شد
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x