تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

جزئیات ماجرای کودک آزار مرندی ، شکنجه نازنین زهرا توسط پدرش

  • کد خبر : 215192
  • 28 مرداد 1397 - 1:09

پدری به دلیل اخاذی دخترش را شکنجه داد . این کودک آزار مرندی نازنین زهرا را به دلیل اخاذی از مادرش مورد آزار قرار داد و وی را تهدید به تعرض جنسی کرد. پدر کودک آزار مرندی برای اخاذی دخترش را شکنجه داد و فیلمی از شکنجه نازنین زهرا در فضای مجازی منتشر کرد. در ادامه جزئیات ماجرای کودک آزار مرندی را خواهید خواند.

کودک آزار مرندی

شب گذشته در فضای مجازی، فیلمی از آزار و شکنجه کودک سه ساله مرندی در فضای مجازی منتشر شد که در آن پدر کودک آزار مرندیمشغول آزار و شکنجه کودک خود است.

ماجرای آزار و شکنجه نازنین زهرا مرندی توسط پدرش چه بود؟

ماجرای آزار و شکنجه کودک سه ساله آذربایجانی توسط پدرش از این قرار است که مادر کودک، یک سال و نیم پیش به دلیل عدم پایندی همسرش، از او طلاق گرفته است و اکنون پدر کودک شکنجه دیده آذربایجانی برای اخاذی کودک خود را شکنجه می دهد.

مادر این کودک گفته است:

بنده یک سال و نیم پیش از همسر سابق خود به دلیل عدم پای‌بندی وی به خانواده طلاق گرفتم و جدا شدم.

در طول این مدت همواره از سوی همسر سابق خود مورد تهدید و اذیت قرار گرفته و رنگ آرامش به خود ندیده‌ام؛ وی بارها با تهدید به شکنجه دخترم مرا به انجام کارهای مختلفی وا داشته و در صورتی که از پذیرش درخواست‌های وی امتناع می‌کردم، اقدام به شکستن شیشه و یا در منزل پدری بنده و اقداماتی آزاردهنده از این قبیل می کرد.

بعد از مدت کوتاهی از ربودن دخترم توسط همسر سابقم، وی ویدئوهای مربوط به شکنجه نازنین زهرا را به من ارسال و تهدید کرد که در صورت عدم پذیرش خواسته هایش حتی دست به تعرض جنسی به دختر خود نیز می زند.

وی اظهار داشت: من بعد از مشاهده این فیلم‌ها و از اینکه دخترم توسط پدر خودش شکنجه شده و زجر می‌کشید تاب نیاورده و با مصرف چندین بسته قرص اقدام به خودکشی کردم که بلافاصله توسط همسایگان به بیمارستانی در تبریز منتقل شدم و اکنون دو روز است که مرخص شده‌ام.

بعد از انتشار ویدئو آزار و شکنج کودک سه ساله آذربایجانی توسط پدر سنگدل در شهرستان مرند، دستور بازداشت وی صادر شده است. اکنون این پدر که ” ک.ع ” نام دارد گریخته است و پلیس به دنبال این پدر سنگدل است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x