تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

جریان قتل‌عامی که پس از بازدید رییس سیا رخ داد و زن بارداری که با سیم برق خفه شد!+ تصاویر(۱۶+)

  • کد خبر : 39463
  • 29 اردیبهشت 1393 - 17:43
جریان قتل‌عامی که پس از بازدید رییس سیا رخ داد و زن بارداری که با سیم برق خفه شد!+ تصاویر(۱۶+)

آنچه در دوم ماه مارس سال جاری در حادثه دلخراش اودسا – اوکراین – روی داد ، یک رویداد از پیش برنامه ریزی شده و پیچیده بود که متعاقبا توسط منابع خبری غربگرا سانسور شد.

در این گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر با ارائه حقایقی ناگفته از “قتل عام اودسا”، به خوانندگان اثبات می‌کنیم این قضیه کاملا غربی و اطلاعاتی و بدور از جریان‌سازی‌های غربی ارائه شده بوده است:
نحوه پوشش شرکت‌های رسانه‌ای بزرگ ایالات متحده در ارائه چهره واقعی از “فعالان ضد کودتا و مخالفان تظاهرکنندگان میدان Maidan ” ، کاملا جهت‌گیرانه بوده است . حتی پروپاگاندیست‌ها نیز از این امر مستثنی نبوده و  جالب اینکه قربانیان این حادثه را برای شروع آتش سوزی و متعاقبا کشته شدن افراد بیگناه ، مقصر دانسته‌اند .  برخلاف آنچه در اخبار رسانه‌های جریان اصلی همکار در این کودتا روایت شده است ، واقعیت امر چیز دیگری است .
حتی روزنامه‌های آلترناتیو نیز در پوشش جنبه‌های واقعی و مختلف این حادثه انسانی موفق عمل نکرده‌اند. به راستی چه کسی و چرا این حادثه را رقم زده است ؟!
هنگامی که یک قتل‌عام اتفاق می‌افتد ، همیشه منحرف کردن توجه مردم از جزئیات و نحوه وقوع آن را در رسانه‌های طرفدار امپریالیسم را شاهد هستیم .
حادثه اودسا پس از بازدید مدیر سیا از کیف ، که توسط کاخ سفید در ۱۵ آوریل تائید شده است ، در نوع خود تامل برانگیز است .
براساس گزارشات موجود ، عوامل سیا به عنوان “مشاور” هم‌اکنون در رژیم کودتای غیر منتخب اوکراین فعالیت دارند .
براساس تصاویر و مدارک موجود ، عوامل پلیس مخفی ملبس به لباس فعالان طرفدار روسیه یا مخالفان تظاهرکنندگان میدان Maidan ، در این سناریو در کنار یک افسر شناخته شده ، سناریوی اودسا را به اجرا درآوردند .
افسر مورد نظر ، سرهنگ دیمتری فوچیجی Fucheji از وزارت داخله اودسا بود.
مردان مسلح ، که گفته می شود از جناح “طرفداران روسیه” می‌باشند ، ماموران مخفی بودند که هماهنگ با وزارت کشور اوکراین در این سناریو حضور داشتند .
در این ماجرا ، یک جوخه متشکل از ۳۰ مامور مسلح به سمت جمعیت طرفدار فوتبال ، کسانی که به عنوان “طرفدار وحدت” یا “طرفدار اوکراین” و همسو با دولت کودتایی بودند ، شلیک کردند .
ابتدا مردان مسلح / ماموران مخفی از پشت خطوط پلیس یک نزاع خیابانی را آغاز کردند ؛ بدین صورت که از پشت دیوار امنیتی پلیس به تحریک تماشاگران فوتبال و سپس حمله به آنها اقدام کردند ! .
متعاقبا نئو نازی‌ها دست راستی نیز به گروه خشمگین جمعیت فوتبال پیوستند و با هم به دنبال این تحریک‌کنندگان رفتند – کسانی که شبیه به معترضان “طرفدار روسیه” لباس پوشیده بودند – در ادامه آنها را به سمت Union hall کشاندند، مکانی که مخالفان (مسالمت آمیز) ضد فعالان میدان Maidan اردو زده بودند !.
به محض این که درگیری آغاز شد ، فعالان ضد میدان Maidan را درگیر این ماجرا کردند و تحریک کنندگان خود در پشت ستون پلیس مخفی شدند .
“اوله ماخنیتسکی” یک مقام اوکراینی ، با سمت دادستان کل ، بر این امر تاکید دارد :
“این عمل [در اودسا] در سطح داخلی به وقوع نپیوسته است ، بلکه در این اقدام برنامه ریزی شده و هماهنگ برخی نمایندگان از سوی مقامات اوکراینی نیز شرکت داشته‌اند.”
واقعیت امر این است عوامل مخفی برای تحریک و دامن زدن به درگیری‌ها ، ابتدا به سمت جمعیت (تماشاگران فوتبال) شلیک کردند .
در نتیجه ، این خشونت هدفگذاری شده به سمت اهداف سیاسی کشیده شد : فعالان ضد میدان Maidan .
قتل عام پیامد بعدی آن بود .
یکی دیگر از ادعاهای کذب رسانه‌های خارجی این است که قربانیان این حادثه بر اثر آتش سوزی کشته شده‌اند …اما این ادعا کذب محض و دروغی بیش نیست !
قربانیان سالن اتحادیه – union hall- عمدتا با شلیک گلوله و یا توسط نئو نازی‌های راستی خفه شده بودند . (این افراد در داخل ساختمان ها پرچم به دست دیده شده بودند)
 
ترسناکترین تصویر این قتل عام ، به احتمال زیاد ماجرای کشته شدن یک زن باردار است ؛ یکی از کارکنان که در روزهای تعطیل به تمیز کردن دفاتر و آبیاری گل‌ها مشغول بوده است . این زن باردار توسط یک سیم برق خفه شده است نه آتش سوزی ! .
 
 
 
 بسیاری از این اجساد را (که در این عکس‌ها مشاهده می‌کنید) برای پنهان کردن شواهد مرگ حاصل از گلوله‌باران، به آتش کشیده شده‌‌اند .
این موضوع به طرز شگفت انگیزی در رسانه‌های غربی طرفدار حقوق بشر سانسور شده است .
رسانه‌های غربی، در این سناریو ، به عنوان یک ارگان تبلیغاتی و همراستا با منافع وزارت امورخارجه ایالات متحده و شرکای نازی آن در اوکراین ، مغرضانه فعالیت داشته‌اند .
به گفته این پایگاه خبری ، این بازی‌های امپریالیستی ، روس‌ها را مات و متحیر نخواهد کرد. روسیه با نازیسم Naziism در جنگ جهانی دوم دوره تاریخی منحصر بفردی داشته است.
روس‌ها بیشتر از امریکایی‌ها استرالیایی‌ها ژاپنی‌ها یا آلمانی‌ها در آن جنگ کشته دادند .
 توانمندسازی نیروهای خشن، وحشی و کشتار در اوکراین، توسط اتحادیه اروپا و آمریکا، می‌تواند جهان را به یک نقطه بحرانی واقعی سوق دهد.
براساس گزارشات موجود نزدیک به ۳.۲ میلیارد دلار در اختیار دولت کودتایی و غیر منتخب نئو نازی قرار گرفته است و اوباما  آگاهانه از آنها به عنوان “افراد منتخب” نام می‌برد.
این تشنج قدرت و بدست گرفتن قدرت توسط نئو نازی‌ها یک پروژه آمریکایی است .
استراتژیست نئو محافظه‌کار اوباما ، ویکتوریا نولاند ، در مورد هزینه شدن ۵ میلیارد دلار از پول مالیات آمریکا در اوکراین پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی به منظور نفوذ بر نظام سیاسی این کشور ، فخر فروشی می‌کند و آنرا برای حفظ منافع آمریکا و ناتو بسیار مهم می‌داند.
منبع:
www.4thmedia.org
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x