تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

جدیدترین معشوقه کاخ الیزه

  • کد خبر : 48389
  • 02 مرداد 1393 - 18:17
جدیدترین معشوقه کاخ الیزه

منابع رسمی حزب سوسیالیست فرانسه، اعلام کردند فرانسوا اولاند رئیس جمهور این کشور قرار است ماه آینده ازدواج خود را با معشوقه جدیدش «ژولی گیمه» بازیگر فرانسوی رسما اعلام کند.


به گزارش گروه وبگردی کمال مهر  تا چند وقت دیگر قرار است « ژولی گیمه» بانوی اول کشور فرانسه شود. خانم گیمه جای همسر غیررسمی و هم‌خانه سابق آقای اولاند را گرفته و حالا قرار است جایش را بیش از پیش محکم‌تر کند.

 

 ژولی گیمه متولد ۱۹۷۲ در کشور فرانسه است. همسر سابق خانم گیمه «سانتیاگو آمیگورنا» کارگردان و نمایشنامه نویس آرژانتینی بود که بعد از سه سال زندگی در سال ۲۰۰۶ از وی جدا شد و حالا می‌خواهد ازدواجش با فرانسوا اولاند را رسمی کند. روابط پنهان خانم گیمه و آقای رئیس جمهور مدت‌ها سوژه روزنامه ها و وبلاگ نویسان بود ولی هیچ‌گاه دو طرف نخواستند در این مورد صحبت کنند. حتی اولاند در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره زندگی خصوصی‌اش گفت چیزی برای گفتن ندارد.اما در مارس سال گذشته خانم گیمه علیه سایت ها و وبلاگ هایی که در مورد رابطه پنهانی اش با اولاند نوشته بودند شکایت کرد. یک وبلاگ نویس فرانسوی نیز به نقل از منبعی به نام «m6» نوشت که خانم گیمه از آقای رئیس جمهور باردار است و فرزند آن‌ها احتمالا در ماه ژوئن به دنیا می‌آید. این مطلب با عصبانیت اولاند مواجه شد. او در کنفرانس خبری که بعد از این ماجرا داشت گفت در برهه سختی از زندگی شخصی‌اش به سر می برد. برهه ای که البته برای چندمین بار تکرار می‌شود. دست‌کم از زمان رابطه‌اش با دو زن دیگر.

والری ترایویلر

خانم ترایویلر متولد ۱۶ فوریه ۱۹۶۵ است. این روزنامه نگار فرانسوی بیش از اینکه به خاطر کارش شناخته شود به خاطر رابطه با فرانسوا اولاند رئیس جمهور این کشور شناخته شد. خانم ترایویلر دو بار ازدواج کرد. بار اول با دوست دوران کودکیش و بار دوم با سردبیر یک مجله فرانسوی . اما در سال ۱۹۸۸ با فرانسوا اولاند که در انتخابات پارلمانی آن سال شرکت داشت آشنا شد.

در آن زمان اولاند با سیگولن رویال زندگی می کرد. اما رابطه این دو در سال ۲۰۰۷ در حالی‌که خانم ترایویلر متاهل بود آغاز شد. بعد از آن ترایویلر در سال ۲۰۱۰ طلاق خود را اعلام کرد. ترایویلر تا قبل از پیدا شدن سر و کله ژولی گیمه با با اولاند زندگی کرد. خبر ارتباط اولاند با گیمه و باردار شدنش از اولاند آن‌قدر برای خانم ترایویلر سخت بود که او مدتی در بیمارستان بستری شد.

سیگولن رویال

خانم رویال متولد ۲۲ سپتامبر ۱۹۵۳ است که رقیب سرسخت نیکلا سارکوزی در انتخابات ریاست جمهوری هم بود. این خانم دیپلمات اولین شریک اولاند در زندگی بود و بیشتراز بقیه رقیبان با اولاند زندگی کرد. او ۲۹ سال هم‌خانه اولاند بود اما این دو نفر با وجود اینکه ۴ فرزند داشتند، هیچ‌گاه به صورت رسمی با یکدیگر ازدواج نکردند. در آخر سال ۲۰۰۷ وقتی رویال در رقابت با سارکوزی شکست خورد در مصاحبه‌ای اعلام می‌کند که دیگر بیش از این همراه اولاند نخواهد بود. گویا اولاند آدم وفاداری در این رابطه نبوده‌است.

اما حالا بعد از جنجال‌های زندگی شخصی اولاند در چند وقت اخیر و آشکار شدن رابطه‌اش با ژولی گیمه،  روزنامه فیگارو در شیطنتی یکی از فیلم‌های آرشیوی این روزنامه را که به اولاند و سیگولن اختصاص دارد منتشر کرد. این فیلم متعلق به تابستان ۲۰۰۶ است و در آن خبرنگار، زندگی مشترک اولاند و سیگولن را به چالش کشیده‌است. خبرنگار نام این زندگی مشترک را که بدون ازدواج ادامه پیدا کرده « پیوند آزاد» گذاشت . خانم سیگولن در این فیلم به خبرنگار فیگارو می‌گوید: «هیچ وقت به ازدواج فکر نکردیم؛ همین‌طور زندگی را شروع کردیم، بعد بچه دار شدیم، بعد باز هم با بودیم، هنوز هم با هم هستیم و به هم علاقه داریم.»
خانم رویال به شوخی به خبرنگار می گوید: «هنوز منتظرم فرانسوا از من درخواست ازدواج بکند.» بعد با خنده خطاب به اولاند می گوید: «فرانسوا با من ازدواج می کنی؟»
خانم رویال به خبرنگار با خنده می گوید: «می بینید هنوز تردید داره. »
در آخر اولاند با خنده به خبرنگار می گوید: «بعد از گزارش جوابش را به شما می دهم.»

اولاند اما  اولین رئیس جمهور فرانسه نیست که حاشیه‌های فساد اخلاقی‌اش پررنگ می‌شود. او یک رقیب سرسخت دیگر هم دارد.

سارکوزی پر حاشیه‌تر از اولاند

بعد از ژاک شیراک و متهم شدنش به فساد مالی، چشم فرانسوی‌ها به نیکلا سارکوزی روشن شد تا فساد اخلاقی نیز وارد کاخ الیزه شود. سارکوزی حتی در مراسم جشن باسیل در سال ۲۰۰۷ که در کاخ الیزه برگزار شد سراغ  والری تریوایلر نامزد اولاند رفت و خواهان رابطه با وی شد. این اظهارات در کتاب «Enfant Terrible » نوشته «پاتریک ماچورت » آمده که به تازگی منتشر شده است و به وقایع رخ داده در الیزه می پردازد. مامور سابق اطلاعاتی فرانسه نیز در سال ۲۰۰۷ دست به افشاگری زد و گفت سارکوزی حتی با همسر یکی از اعضای کنونی کابینه اش ارتباط داشته است. پرونده فساد اخلاقی سارکوزی به یکی دو نفر ختم نمی شود. اما در زندگینامه وی نام ۳ زن به طور رسمی نوشته شده است.

ماریه دومنیکو کولیولی

همسر دوران جوانی رئیس جمهور سابق فرانسه فقط ۱۴ سال با او زندگی کرد. خانم کولیولی در ۲۳ سپتامبر ۱۹۸۲ با سارکوزی ازدواج کرد. پدرش داروزساز و عمویش شهردار « نیویلی سورسن» و همچنین مشاور سیاسی سارکوزی بود.

کولیولی از سارکوزی ۲ فرزند دارد. « پیر» متولد ۱۹۸۵ که تولید کننده هیپ هاپ است و «ژان» متولد ۱۹۸۶ که هم اکنون سیاستمدار محلی در شهر نیولی سورسن است. سارکوزی و خانم کولیولی در سال ۱۹۹۶ تصمیم به جدایی گرفتند و به زندگی ۱۴ ساله خود پایان دادند.

سیسیلیا سیگانر-آلبینز

همسر دوم آقای سارکوزی ۱۱ سال با او زندگی کرد. سیسیلیا خودش سه بار ازدواج کرده و نیکلا سارکوزی همسر دوم او بوده است. او بعد جدایی از سارکوزی آن‌قدر از دستش شاکی است که هرجا وقت را مناسب می بیند شروع به افشاگری ها و انتقادات تند و تیزی نسبت به همسر سابقش می کند.

او در مصاحبه ای که با شبکه « ای بی سی» آمریکا انجام داد سارکوزی را «نماد شهوت‌رانی» توصیف کرد که همواره توسط  زنانی که به وی شماره خود را می دهند احاطه شده است» او در این مصاحبه گفت حتی زمانی که وی کنار سارکوزی قرار داشته زنان برای رابطه شوهرش شماره تماس می دادند و سارکوزی به طور پنهانی با آنها ارتباط داشته است. البته گفته می شود سیگانر خیلی هم وفادار به سارکوزی نبوده بعضی منابخ خبری به ارتباط نامشروع وی با « ریچارد آتیاس» در زمان ازدواج با سارکوزی می دهند. بعد از پیروزی سارکوزی در انتخابات سال ۲۰۰۷ این زوج از هم جدا شدند تا زندگی راحت تری نسبت به قبل داشته باشند.

کارلا برونی

پرحاشیه ترین همسر آقای سارکوزی بی شک خانم برونی مدل و خواننده ایتالیایی تبار است. برونی در سال ۲۰۰۸ با سارکوزی ازدواج کرد و هنوز همسر وی باقی مانده است. بعضی از منابع خبری فرانسه از ارتباطات نامشروع برونی با مردان پرنفوذ سیاسی پیش از ارتباط با سارکوزی خبر داده اند. به طوریکه برونی را «درنده مردان» می‌نامند.

ازدواج برونی با سارکوزی خیلی از سیاسیون این کشور را ترساند. روزنامه لوپوئن چاپ این کشور می نویسد: «در حرف هایی که شایع است باید به عذاب فلان نماینده پس از شنیدن خبر ازدواج این دو، از رنج فروپاشی خانواده‌های فلان روشنفکر یا التماس فلان سرمایه دار که پیش از این با این زن در ارتباط بودند و حالا می خواهند نامشان بر سر زبان ها نیفتد، شنیده می شود، اشاره داشت چرا که خیلی از آنان از انتقام برونی در هراسند.»

این نشریه نوشت: «در این میان نام افراد زیادی از جمله سیاستمدار، تاجر، فیلسوف، نوازنده، خواننده، هنرپیشه، وزیر سابق یا حتی نخست وزیر سابق، نویسنده و کارخانه دار بزرگ در محافل سیاسی پیچیده شده و چه شمار زیادی از قربانیان این زن که پس از رسمی شدن ارتباط وی با سارکوزی، دستخوش خواب آشفته شدند. بسیاری حتی حاضرند همه چیز خود را بدهند تا دیگر کسی از آنها یاد نکند». در بین مردانی که با برونی ارتباط داشتند نام «لوران فابیوس» نیز دیده می شود. وزیر امورخارجه فعلی فرانسه که ماجرای کارشکنی‌هایش در مذاکرات هسته‌ای ایران، چند وقتی سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران هم شده بود.

حالا قرار است «ژولی گیمه» به کاخ الیزه بیاید و جدیدترین همسر فرانسوا اولاند و البته اولین همسر رسمی اولاند در ۶۰ سالگی او و پس از دو همسر غیررسمی لقب بگیرد. اما آیا او آخرین معشوقه کاخ الیزه در دوران ریاست جمهوری پرحاشیه اولاند و سارکوزی خواهد بود؟

منبع:مهر

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x