تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

جدال توییتری ضرغامی و آشنا به زنونابین ختم شد

  • کد خبر : 218987
  • 22 آذر 1397 - 1:50

جدال توییتری حسام‌الدین آشنا و عزت‌الله ضرغامی در رابطه با لایحه بوجه ۹۸ و پیام‌رسان‌های داخلی چند روزیست سوژه رسانه‌ها شده است.

جدال توییتری ضرغامی و آشنا به زنونابین ختم شد+تصویر

به گزارش «کمال مهر»، یکی از اولین کسانی که نسبت به لایحه بودجه ۹۸ دولت، واکنش‌ نشان داد، عزت‌الله ضرغامی بود. او در فضای مجازی و در حساب کاربری توئیتری خود به نحوه و چگونگی سیاست‌های اقتصادی دولت در تنظیم بودجه انتقاد کرد. اما این واکنش ضرغامی، بدون جواب نماند. حسام‌الدین آشنا، مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور، در حساب توئیتری خود، انتقاد‌های ضرغامی را با صراحت جواب داد که بازتاب گسترده‌ای نیز در رسانه‌ها به همراه داشت.

ابتدا عزت‌الله ضرغامی در حساب توییتری خود نوشت:

«‌پس از بررسی مقدماتی، دریافتم ‎بودجه ۹۸ با بودجه سال های گذشته تفاوت چندانی ندارد. اگر آقای روحانی مردم را به ‎مقاومت می‌خواند باید روح این فراخوان در بودجه دولت هم منعکس شود. گویا آقای رئیس جمهور و تیم اقتصادی شان هنوز شرایط ‎جنگ اقتصادی را باور ندارند!»

جدال توییتری ضرغامی و آشنا به زنونابین ختم شد+تصویر

حسام‌الدین آشنا در پاسخ به توئیت ضرغامی، با کنایه نوشت که هنوز مجلس لایحه بودجه را تحویل نگرفته‌ است: «شما آن‌را در شورای انقلاب فرهنگی دیدی یا در شورای فضای مجازی یا جای دیگر؟ آیا نسخه‌ای که به شما تقدیم شد امضای رئیس جمهور را داشت؟ پیشنهاد شما برای ‎شرایط‌ جنگ‌اقتصادی به خصوص بودجه صدا و سیما چیست؟»

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x