تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تکرار سیلی کوبنده مجدد سپاه به تروریست ها و حامیان منطقه ای و بین المللی، طراحی شده است

  • کد خبر : 193319
  • 31 خرداد 1396 - 17:08
تکرار سیلی کوبنده مجدد سپاه به تروریست ها و حامیان منطقه ای و بین المللی، طراحی شده است

سردار شریف گفت: به طور طبیعی تروریستها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها و همچنین تمام کسانی که حتی در فکر تهدید امنیت ملی کشور ما هستند، می توانند مخاطب پیام روشن این عملیات قدرتمند باشند.

 به گزارش«کمال مهر»سردار رمضان شریف روابط عمومی سپاه پاسداران اظهار داشت: اقدام موشکی سپاه تنبیه طراحان عملیات کور تروریستی هفدهم خرداد ماه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) بود.
وی با اشاره به سخنان فرمانده کل سپاه و همچنین بیانیه رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز حادثه تروریسی تهران اعلام کرد: تنها یازده روز طول کشید تا دقیقا مقرهای هدایت و طراحی آن عملیات کور که عمده آن در دیرالزور سوریه بود، مشخص شود.
به منظور نشان دادن ضرب شصت و همچنین تنبیه طراحان و عامران این عملیات تروریستی، تنها شش فروند موشک میانبرد نقطه زن به سمت پایگاه های آنها شلیک شد و خوشبختانه همه آنها با دقت بالا به اهداف اصابت کرد.
سردار شریف با تأکید بر پیام روشن این عملیات قدرتمند گفت: به طور طبیعی تروریستها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها و همچنین تمام کسانی که حتی در فکر تهدید امنیت ملی کشور ما هستند، می توانند مخاطب این پیام باشند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام کرد: اینکه این اقدام تکرار می شود یا نه بستگی به رفتار دشمنان ما در حوزه های مختلف دارد و متناسب با رفتاری که می کنند پاسخ کوبنده ای برای آنها طراحی شده و انجام می شود.

منبع: بسیج پرس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=193319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x