تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

توسعه روابط با انگلیس تا زمان عذرخواهی رسمی نخست‌وزیر این کشور به مصلحت نیست

  • کد خبر : 56475
  • 09 مهر 1393 - 11:16
توسعه روابط با انگلیس تا زمان عذرخواهی رسمی نخست‌وزیر این کشور به مصلحت نیست

کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در بیانیه‌ای اعلام کرد که توسعه رابطه با انگلیس تا عذرخواهی رسمی نخست‌وزیر این کشور به مصلحت نیست.

به‌ گزارش خبرنگار پارلمانیکمال مهر، کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای نسبت به مواضع اخیر نخست‌وزیر انگلیس واکنش نشان داد، که متن بیانیه به شرح ذیل است:

جنایت و خیانت‌های دولتمردان انگلیس در طی دهه‌های گذشته هیچگاه از حافظه ملت با بصیرت ایران اسلامی پاک نخواهد  شد و همه می‌دانند دولت انگلیس با ایجاد اختلافات مذهبی در میان ملت‌های مسلمان با خلق گروه‌های ملحد، منحرف و حمایت از گروه‌های تروریستی از جمله داعش، القاعده و منافقین سنگ بنای اختلافات مرزی بسیاری در کشورها همواره چهره واقعی خود را برای ملت‌های منطقه به تصویر کشیده است.

امروز وضعیت نابسامان سیاسی و اقتصادی انگلیس، کامرون نخست‌وزیر این کشور را به پریشان‌گویی وا داشته که در نشست سازمان ملل پرده دیگری از خصومت‌های کینه‌توزی جبهه باطل علیه ایران اسلامی به نمایش گذاشت.

شاید برخی ازساده‌لوحان داخلی به خود آیند و احساس نکنند که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی دست از خصومت خود برداشته‌اند، از این‌رو کمیسیون امنیت‌ملی وسیاست‌ خارجی مجلس توصیه اکید می‌کند که توسعه رابطه با انگلیس در این مقطع تا عذرخواهی رسمی نخست‌وزیر انگلیس به مصلحت نیست.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=56475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x