تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

توزیع کارت هدیه بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت اتباع خارجی البرز

  • کد خبر : 13782
  • 23 دی 1392 - 10:51
توزیع کارت هدیه بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت اتباع خارجی البرز

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از توزیع ۵۰۰ کارت هدیه بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت اتباع خارجی استان البرز خبر داد.

به گزارش کمال مهر  به نقل از استانداری البرز، بهزاد جعفری گفت: طبق توافق سه جانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، وزارت آموزش و پرورش و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، ۵۰۰ کارت هدیه بانکی در دی ماه سال جاری بین دانش‌آموزان آسیب‌پذیر و بی‌بضاعت اتباع خارجی استان البرز توزیع شد.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره به موضوع سواد و معیشت پناهندگان و آوارگان کشورهای همسایه که بنا به دلایل متعدد وارد کشور ایران شده توجه داشته و در این راستا یکی از اقداماتی که  با همکاری وزارت آموزش و پرورش و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان صورت گرفته است، توزیع ۵۰۰ کارت هدیه بانکی به مبلغ هر کارت پانصد هزار ریال برای دانش‌آموزان آسیب پذیر و بی بضاعت اتباع خارجی ساکن در استان البرز بوده است.

این مسئول گفت: از نظر آموزشی تفاوتی بین خدمات ارایه شده به دانش‌آموزان ایرانی و اتباع خارجی وجود ندارد و اﺗﺒﺎع ﺧﺎرﺟﯽ نیز همچون اﺗﺒﺎع اﯾﺮاﻧﯽ به‌طور ﻣﺴﺎوی از اﻣﮑﺎﻧﺎت آﻣﻮزﺷﯽ بهره‌مند می‌شوند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x