تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تهدیدهای آقازاده جنجالی این‌بار دامن بهاره رهنما را گرفت +فیلم

  • کد خبر : 215964
  • 11 شهریور 1397 - 1:19

پس از درگیری لفظی شیلا خداداد و پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا با یکدیگر، آقازاده جنجالی اینبار بهاره رهنما را تهدید کرد.

تهدیدهای آقازاده جنجالی اینبار دامن بهاره رهنما را گرفت +فیلمبه گزارش ؛«کمال مهر» به دنبال واکنش شیلا خداداد نسبت به صحبت‌های پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا و تهدید وی علیه این بازیگر، بهاره رهنما به دفاع از شیلا خداداد پرداخت و با واکنش تند و کنایه آمیز این آقازاده جنجالی مواجه شد.


 

بر اساس این گزارش محمد رضا سبحانی معروف به «ساشا» پس از تهدید و درگیری لفظی غیر مستقیم با شیلا خداداد، با واکنش بهاره رهنما روبرو شد و نسبت به صحبت‌های وی نیز واکنش نشان داد.

بخش‌هایی از پیام منتشر شده در صفحه اینستاگرام بهاره رهنما به این شرح است: «متأسفم برای مقامات مربوطه که از بانو شیلا خداداد که با همسر و دو فرزند خود مورد هتک حرمت یک بیمار عقده‌ای از فرزندان ناخلف بی فرهنگ زادگان قرار گرفت، هیچ حمایتی نکردند، شما که از دیانت دم می‌زنید این حق بر گردنتان است که دفاع کنید از آبروی مادران ایران زمین».

ساشا سبحانی نیز پس از واکنش بهاره رهنما با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود با استفاده از الفاظی زشت و زننده خطاب به  این دو بازیگر، از فرصت ۲۴ ساعته‌ای به این دو بازیگر صحبت کرد که در این مهلت تعیین شده از وی عذرخواهی کنند در غیر اینصورت ویدئو جدیدی علیه آن‌ها منتشر خواهد کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x