تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

تغییر ساعات کاری شهرداری کرج در آستانه سال نو

  • کد خبر : 24245
  • 01 اسفند 1392 - 10:10
تغییر ساعات کاری شهرداری کرج در آستانه سال نو

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرج گفت: تغییر ساعات اداری به منظور رفاه حال همشهریان تا پیش از پایان سال صورت می‌گیرد.

گروه استانی «کمال مهر» ؛  به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج،‌ علیرضا پیغمبردوست با بیان اینکه به دستور شهردار کرج ساعات اداری شهرداری کرج و سازمان‌ها و ادارات تابعه آن در اسفندماه امسال تغییر کرد، اظهار داشت: تغییر ساعات اداری به منظور رفاه حال همشهریان تا پیش از پایان سال صورت می‌گیرد.

پیغمبردوست نحوه تغییرات صورت گرفته را تشریح کرد و افزود: از این پس نیروهای این دستگاه خدمات رسان از ساعت ۷:۳۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه در خدمت شهروندان خواهند بود و زمان تعطیلی شهرداری و مراکز تابعه نیز در این روزها ساعت ۱۵:۳۰ است.

وی اضافه کرد: همچنین این دستگاه با توجه به انجام امور شهروندان تا پیش از پایان سال جدید، در روزهای پنجشنبه فعال خواهد بود.

پیغمبردوست ساعات ارائه خدمت در روزهای پنجشنبه را از ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ عنوان کرد و افزود: پیش از این خدمات دهی به شهروندان در روزهای پنجشنبه تعطیل بوده است که انحلال این تعطیلی با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۹۲ و تسهیل در انجام امور باقیمانده شهروندان در شهرداری، بنا به دستور شهردار کرج صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه گشایش شهرداری و مراکز تابعه از طرق گوناگون از جمله پیامک به همشهریان اعلام شده است، اضافه کرد: شهرداری کرج می‌کوشد ضمن ارائه خدمت در ساعات اعلام شده، امور مراجعان در خصوص مدیریت شهری را تا پیش از پایان سال ساماندهی نماید.

 

 

 

 

 

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x