تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان تا چندماه آینده

  • کد خبر : 212040
  • 24 اردیبهشت 1397 - 1:46

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:سعی می‌کنیم تا ظرف چند ماه آینده اطلاع رسانی مناسبی در خصوص نحوه تقسیم اصل سهام عدالت میان وراث انجام دهیم.

تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان تا چندماه آیندهبه گزارش گروه اقتصادی «کمال مهر» به نقل از سازمان خصوصی سازی، پوری حسینی در خصوص سهام عدالت متوفیان گفت: تعیین تکلیف این دسته از مشمولان موضوعی زمانبر و پیچیده به لحاظ حقوقی و اداری است که البته بررسی و اقدامات لازم در این زمینه در سازمان خصوصی‌سازی در حال انجام است.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: به عنوان مثال کلیت موضوع از این قرار است که اصل سهام عدالت و سود آن میان وراث تقسیم شود، حالا اگر یکی از وراث هم فوت کرده باشد این موضوع پیچیده‌تر می‌شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس همان گونه که اشاره شد در حال تدوین و بررسی امور حقوقی و اداری در این زمینه هستیم و تدارک های لازم در خصوص نرم افزارها و بسترهای الکترونیکی نیز در این زمینه لحاظ خواهد شد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی اذعان داشت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا در چند ماه آینده پس از فراهم آمدن زیرساختهای لازم، اطلاع رسانی مناسبی در خصوص نحوه تقسیم اصل سهام عدالت و سود آن میان وراث و همچنین مدارک مورد نیاز انجام دهیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x