تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

تعداد افراد متقاضی یارانه از مرز ۷۰ میلیون نفر گذشت؟/ سازمان هدفمندی:آمار ثبت‌ نام کنندگان مورد تایید نیست

  • کد خبر : 34880
  • 31 فروردین 1393 - 7:59
تعداد افراد متقاضی یارانه از مرز ۷۰ میلیون نفر گذشت؟/ سازمان هدفمندی:آمار ثبت‌ نام کنندگان مورد تایید نیست

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها هرگونه آمار منتشر شده مبنی بر تعداد ثبت نام ‌کنندگان برای دریافت یارانه نقدی را تایید نکرد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی کمال مهر ٬ برخی خبرگزاری ها از تعداد متقاضیان دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر می دهند که بر اساس آن تعداد افراد ثبت نام شده از مرز ۷۰ میلیون نفر گذشته است

به عبارت دیگر، از ۲۴ میلیون خانوار ایرانی که در فاز اول هدفمندی یارانه‌ها یارانه نقدی می‌گرفتند، تاکنون حدود ۲۲ میلیون خانوار خواستار تداوم پرداخت یارانه نقدی شده‌اند و قطعا این تعداد در روزهای شنبه و یکشنبه( فرصت مجدد برای جاماندگان) بیشتر هم خواهد شد.

بر اساس این گزارش اما سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها هرگونه آمار منتشر شده مبنی بر تعداد ثبت نام ‌کنندگان برای دریافت یارانه نقدی را تایید نکرد.

نرگس نجفی در مورد آمار‌های مربوط به تعداد ثبت‌نام کنندگان و یا انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه نقدی اظهار کرد: هیچ کدام از آمارهایی که در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است مورد تایید سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیست.

 

 

وی تاکید کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم، اعلام آمار دقیق حتما از طریق ستاد و سازمان هدفمندی یارانه‌ها و در قالب اطلاعیه رسمی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x