تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تعامل آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج با حوزه های علمیه

  • کد خبر : 12408
  • 18 دی 1392 - 12:02
تعامل آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج با حوزه های علمیه

در راستای تحقق فراگیر منشور همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در جهت تعلیم و تربیت اسلامی کمیته همکاری در محل دفتر امام جمعه محمدشهر برگزار شد.

 دراین جلسه فرامرزی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج ضمن تقدیر و تشکر از تعامل خوب و سازنده حوزه های علمیه و دفاتر ائمه جمعه شهرهای کرج و محمدشهر و ماهدشت با مدیریت این ناحیه گفت: تعداد ۱۳ مدرسه در طرح امین و روشنا با همکاری و تعامل حوزه های علمیه در نظر گرفته شده و هر چهارشنبه روحانی به این مدارس اعزام می شوند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: با همکاری حوزه های علمیه و تعامل سازنده با ائمه جمعه و با حضور روحانیون در مدارس شاهد رونق بیشتری را با حضور روحانیون در مدارس شاهد خواهیم بود.
در این جلسه همچنین حاج آقا منطقی امام جمعه ماهدشت در سخنانی ضمن تقدیر از همکاری سازنده مدیریت ناحیه ۳ کرج با حوزه های علمیه گفت: نوع همکاری و ضرورت ارتباط حوزه های علمیه با آموزش و پرورش باید شکل منسجم و منظمی داشته باشند و آموزش علم باید در کنار تعلیم دین برگزارشود.
امام جمعه ماهدشت افزود: تمام مدارس شهر ماهدشت از وجود روحانی به صورت مستمر بهره مند بوده، هر هفته شاهد تشکیل ۱۵۰ الی ۲۰۰ جلسه دینی در این مدارس هستیم و در همه مدارس این شهر نماز جماعت برگزار می شود.
همچنین حجت الاسلام الهی امام جمعه محمدشهر هم در سخنانی تشکیل کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه را برای ارائه راهکار عملی برای حضور روحانیون در مدارس مفید دانسته، گفت: تشکیل جلسات مذهبی در مدارس و اعزام روحانی برای شرکت در این برنامه ها از اولویت کاری ستاد نماز جمعه محمدشهر است.
امام جمعه محمدشهر در پایان اضافه کرد: برای شرکت مستمر دانش آموزان در نمازجمعه و معرفی دانش آموزان قاری، موذن و مکبر و… به ستاد های نماز جمعه برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.
منبع: دانش روز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x