تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تصاویر هوایی شگفت‌انگیز صد سال پیش از ایران که خلبان سوئیسی ثبت کرد + فیلم

  • کد خبر : 208340
  • 26 دی 1396 - 2:11

والتر میتلهوزر، خلبان برجسته سوئیسی، در سفرهای خود به ایران در صد سال گذشته، تصاویر بی‌نظیری را از شهرهای مختلف کشورمان ثبت کرده است.

تصاویر  هوایی از ایران در صد سال پیش + فیلمبه گزارش«کمال مهر» عکس‌هایی که حدود صد سال پیش والتر میتلهوزر، یکی از برجسته‌ترین خلبان‌های سوئیسی از ایران گرفته است.

والتر میتلهوزر در سال ۱۸۹۵ میلادی در سنت گالن سوئیس در خانواده‌ای نانوا به دنیا آمد. او علاقه‌ای به  حرفه‌ پدری‌اش نداشت و به دنبال فناوری مدرن و علم مهندسی پروازبود.

این علاقه در آخر سبب شد تا او حرفه‌ای را برگزیند که تلفیقی از فناوری و پرواز است. والتر با تلاش بسیار به یکی از برجسته‌ترین خلبان‌های دوران خود تبدیل شد. او همچنین علاقه زیادی هم به عکاسی داشت و معمولا در طول سفرهای خود، عکسهای فراوانی از مناطق مختلف جهان ثبت و آنها را در قالب کتاب چاپ و منتشر می‌کرد.

این خلبان سوئیسی سفرهای زیادی هم به ایران داشت. عکس‌های هوایی که والتر از فراز شهرهای ایران گرفته، بسیار زیبا و شگفت‌انگیز است. تصاویری متعلق به صد سال پیش که خود می‌تواند منبع بسیار خوبی برای تاریخ‌ نگاران و دوستداران این رشته باشد. و همچنین برای آن دسته از افرادی که علاقه‌مندند تا بدانندایران در صد سال پیش به شکل بوده و تاکنون چه تغییراتی داشته است.

ویدئوی زیر مجموعه‌ای از عکس‌هایی است که والتر میتلهوزر از ایران در صد سال پیش ثبت کرده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x