تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

تصادفات عجیبی که تنها در یاسوج رخ مئ  ی دهد/تبدیل جاده قدیمی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به کابوس رانندگان+تصاویر

  • کد خبر : 219290
  • 26 آذر 1397 - 13:12
تصادفات عجیبی که تنها در یاسوج رخ مئ  ی دهد/تبدیل جاده قدیمی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به کابوس رانندگان+تصاویر

جالب اینجا است که این خودروها در یک نقطه دچار حادثه شده اند و علت این حادثه یخ زدگی آبی بوده که از شیرهای همیشه باز چمن هایی که شهرداری یاسوج جاری می شود که توسط پاکبانان از اول شب تا پایان صبح روز بعد باز گذاشته شده اند.

به گزارش «کمال مهر»؛ به نقل از صبح زاگرس شاید برای شما اتفاق افتاده است زمانیکه از منزل خود خارج می شوید و وارد بازار یا خیابان اصلی می شوید جمعیت نسبتا زیادی را می بینید که در یک نقطه متراکم شده اند وقتی علت را از دور جویا می شوید و یا نزدیک تر می روید شاهد تصادفات زنجیره ای خودروها با یکدیگر و یا خودرو با عابران پیاده می شوید، کمتر روزی است که با چنین صحنه هایی در استان و یا شهر خود  روبرو نشویم، اما علت چیست؟

 

عواملی در این تصادفات دخیل است که به برخی از آنها اشاره می کنیم: بی‌کیفیتی خودروهای داخلی، رانندگان بی دقت  و بی‌توجه به قوانین و مقررات، نبود زیرساخت مناسب مانند آسفالت با کیفیت، چاله چوله هایی که رانندگان قصد عبوردادن خودروی خود را از آنان دارند، نبود سرعت گیر و عوامل دیگر.

یکی از شهروند خبرنگاران این پایگاه خبری تصاویری مبنی بر تصادف زنجیره‌ای عجیب تعداد زیادی خودرو در جاده بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج را ارسال کرد که در نوع خود بسیار جالب بود.

 جالب اینجا است که این خودروها در یک نقطه دچار حادثه شده اند و علت این حادثه یخ زدگی آبی بوده که از شیرهای همیشه باز چمن هایی که شهرداری یاسوج جاری می شود که توسط پاکبانان از اول شب تا پایان صبح روز بعد باز گذاشته شده اند و یا به دلیل خرابی اقدام به تعمیر آنان نکرده اند، رخ داده است، این نقطه حادثه خیز خطری برای رانندگان و خودروهای آمبولانسی بوده که در راستای امداد و نجات به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

قطعا یک جاده مناسب برای بیمارستان امام سجاد(ع) یکی از ملزوماتی است که حتما باید به آن پرداخت، گرچه جاده اختصاصی برای بیمارستان امام سجاد یاسوج افتتاح و به بهره برداری رسید اما نباید فراموش کرد که جاده قدیمی نیز هنوز مسیر بسیاری از کسانی است که از بستگان نزدیک و دور آنان در بیمارستان تحت معالجه بوده و باید از این مسیر تردد داشته باشند و نباید خطری آنان را تهدید کند.

یک سوال اینجا مطرح می شود که چرا شهرداری یاسوج باوجود فعالیتی که در راستای انجام وظیفه خود در نگهداری از پارک ها و چمن دارد به این نکته توجه کافی و لازم را ندارد که بستن شیرهای آب و یا تعمیر خرابی آنان که یک کار بسیار ساده و کم هزینه بوده به راحتی از این موضوع غفلت کرده و از کنار آن می گذرند.

خوشبختانه این تصادفات تلفات جانی نداشت اما این زنگ خطری است که باید آن را جدی گرفت تا از یک فاجعه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x