تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

تشکیل رسمی شورای هماهنگی انجمنهای پزشکی کشور در استان البرز

  • کد خبر : 38291
  • 22 اردیبهشت 1393 - 10:46
تشکیل رسمی شورای هماهنگی انجمنهای پزشکی کشور در استان البرز

برگزاری انتخابات و تشکیل رسمی شورای هماهنگی انجمنهای پزشکی سراسر کشور در استان البرز با حضور روسای انجمن های پزشکی سراسر کشور به میزبانی انجمن پزشکان عمومی کرج برگزار شد.

به گزارش سرویس استانی «کمال مهر» ؛ همایش روسای انجمن های پزشکی سراسر کشور به میزبانی انجمن پزشکان عمومی کرج که پس از اسکان یک شب در هتل المپیک  در روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه درمحل سالن اجتماعات  سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

شاهین فرمانفرمایی -عضو هیات مدیره وسخنگوی انجمن پزشکان عمومی کرج در خصوص  برگزاری این همایش به خبرنگار ما گفت: ما برای نخستین بار شاهد برگزاری انتخابات و تشکیل رسمی شورای هماهنگی انجمنهای پزشکی سراسر کشور در استان البرز هستیم .

وی ، در ادامه افزود : وظیفه شورای هماهنگی انجمنهای پزشکی ، که نهادی ارزشمند می باشد ؛ دریافت ،پردازش ،و ارائه نظرات همه انجمن ها در کشور است تا با تعامل  و احاطه کامل بر  اقصی نقاط کشور مسایل صنفی و علمی متنابه جامعه پزشکی را  مورد مداقه قرار دهد.

فرمانفرمایی با اشاره به کلیاتی از انجام فعالیتهای زمینه ساز برای تشکیل این همایش رابیان و تاکید کرد ؛ حرکت بسوی تشکیلاتی بدون جهت گیریهای خاص وتنگ نظرانه را با تبیین جایگاه البرز در این همگرایی مبارک ،خواستار شدند.

سخنگوی انجمن پزشکان عمومی کرج از دیگر افتخارات این همایش را برگزاری انتخابات شورای هماهنگی و انتخاب دکتر نادر ایزدبین از انجمن کرج به عنوان نایب رییس شورای هماهنگی است دانست و تصریح کرد :این انتخاب  می تواند منشا خیری برای این صنف و استان البرز باشد.

 

گفتنی است در این همایش ، دکتر شاپوری رئیس هیات مدیره انجمن پزشکان کرج سیاستها و ضرورت تشکیل این شورا را متذکر شد وحضور نمایندگان سراسر کشور را دلیل نیاز اینگونه همایشها عنوان کردند وآمادگی انجمن پزشکان استان البرز رادرادامه بستر سازیهای مناسبتر برای ارتقائ جایگاه این صنف بیان داشتند.

به گزارش خبرنگار«کمال مهر»؛ از حاشیه های این مراسم نبود امکانات اقامتی مناسب از نظر تعداد و کمبود بخش هتلینگ درکلان شهر کرج  بود که  علیرغم میل باطنی میزبان همایش اقامت میهمانان در هتل المپیک تهران صورت گرفت.

کمبود های زیر بنایی و نبود امکانات مناسب در استان البرز میتواند مانعی برای حرکتهای این چنینی و نشستهای بزرگتر در سطح استان باشد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x