تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

شهردارکرج:بازسازی کاخ مروارید ۳۰میلیارد تومان هزینه دارد

  • کد خبر : 18441
  • 10 بهمن 1392 - 11:15
شهردارکرج:بازسازی کاخ مروارید ۳۰میلیارد تومان هزینه دارد

علی ترکاشوند افزایش فضای سبز در کاخ مروارید رااز ضروری دانست و اذعان داشت: فضای سبز خشک شده در این مجموعه تهدیدی جدی برای هوای پاک محسوب می شود و نیازمند احیا است.

 

 

به گزارش کمال مهر، شهردار کرج در جلسه هم اندیشی در منطقه ۱۲ شهرداری کرج ضمن تبریک ایام دهه فجر ؛ شرکت مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مهم و از وظایف دینی و ملی و مذهبی دانست و گفت: حضور پررنگ مردم در مایوس کردن بیشتر دشمنان نقش بسزایی دارد.

ترکاشوند افزود: تکیه بر وحدت و انسجام از اهمیت بالایی برخوردار است وشورا و شهرداری در برطرف کردن مشکلات با انسجام بیشتر در تلاش هستند و روحیه شورا روحیه خیرخواهانه برای شهر است.

این مسئول در ادامه افزود: با به اتمام رسیدن پروژه ی پل سوم خرداد و مهر ویلا  شاهد کاهش بار ترافیکی و تسهیل در تردد شهروندان در بخش جنوبی شهر کرج خواهیم بود.

شهردار کرج در ادامه بیان کرد: اتصال جاده ای در اراضی کشاورزی در آینده به منظور رفع تردد مناطق مهرشهر و فردیس انجام خواهد شد.

ترکاشوند در خصوص کاخ مروارید ادامه داد: بیشتر قسمت های این مجموعه نیاز به تعمیر ات اساسی دارد که انجام آن اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان را می طلبد.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود رسیدگی به مشکل سیاه جوب را موجب جلوگیری از جاری شدن آب از قسمت بالایی شهر ذکر و عنوان کرد: ایجاد آرامستان در مهرشهر و ساماندهی باغ سیب، همچنین تعریض بلوار امام خمینی(ره) در اولویت کاری منطقه ۱۲ شهرداری کرج قرار گیرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/ت

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x