تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

  • کد خبر : 210614
  • 22 فروردین 1397 - 1:51

تعداد زیادی از ستاره ها با استفاده از فضای مجازی اقدام به کارهایی می کنند که به محبوبیت و شناخته شدن انها توسط مردم می انجامد. 

ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

 

اینروزها شبکه های اجتماعی نقش پررنگی در زندگی تعداد زیادی از ما ایفا میکند و آن قدر سبک زندگی مان به این شبکه ها وابسته شده که اگر خدایی نکرده روزی گوشی مان خراب شود، نمیدانیم چطور می‌خواهیم روزمان را سپری کنیم. در اینبخش نگاهی داریم به حضور هنرمندان در فضای مجازی.

ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

قبل از ظهور شبکه‌های مجازی امکان مشهور شدن افراد عادی اندک بود، اما حالااین امکان فراهم شده است. در گذشته افراد عادی فاصله قابل توجهی با سلبریتی‌ها داشتند.

 

برای مثال ممکن بود هنرپیشه معروفی را یک‌بار در عمرشان از نزدیک ببینند.حالا افراد خیلی آسان با هنرپیشه مورد علاقه‌شان در فضای مجازی ارتباط برقرار می کنند،عکس و نوشته‌های وی را می بینند ودر موردش نظر می دهند.

 

این در حالی است که بعضی‌ها از فالوئرهای این صفحات عنوان میکنند که فقط برای تفریح و سرگرمی این صفحات را دنبال می کنند و به گرداننده صفحه نیز کلی میخندند.در واقع افراد با این اقدام روزبه‌روز بر شدت شهرت سلبریتی‌نماها می‌افزایند.

 

در کشور ما نیزبه سلبریتی‌ها بیش از حد اهمیت داده میشود. البته فعالیت این افراد درشبکه‌های اجتماعی را میتوان تحت عنوان سلبریتی‌های بدلی و کلاهبرداری‌های روانی مورد بررسی قرار داد.

 

گاهی آن قدر به افراد خودنما بها داده می‌شودکه هر فردی با اتومبیل، خانه، دارایی،فعالیت در شبکه‌های مجازی و… در پی در میان گذاشتن خود است. اقدام افراد در شبکه‌های مجازیبرای کسب کالایی جعلی به نام شهرت است، در حالی‌که اگر برای مردم راه رسم دستیابی به زندگی مناسب مطرح شود، می توان به شکل مناسب این افراد را معالجه اجتماعی کرد.

ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

متاسفانه امروزه در جامعه ما ارزش‌ها رنگ باخته‌اند.در اصل ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها جایگاه واقعی خودرا از دست داده‌اند.مسئولان کشور باید بدانند که این سلبریتی‌های جعلی می توانند منشأ پیام‌ها و رفتارهای نامناسب و ویرانگر برای جامعه باشندسلبریتی‌ها به چند دسته تقسیم می شوند، دراین بین برخی هنرمندان هنر و توانایی خودرا در اختیار همگان قرار میدهند

 

اما برخی دیگر از افراد با انتشار اکانت‌های جذاب و فریبنده به افزایش کاربران و کسب درآمد میپردازند.از دیگر مسائل آسیب‌رسان در شبکه‌های مجازی می توان به نبود سواد رسانه‌ای وسواد اینترنتی جامعه اشاره کرد. اگر در جامعه‌ای سواد رسانه‌ای وجود داشته باشد،طبیعتا مردم آن جامعه فریب نمی خورند. در جامعه‌ای که سواد متوسط و اندک باشد احتمال سوء‌استفاده از این فضا وجوددارد.

ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

ازدواج محسن تنابنده
تا کنون در کشور ما در زمینه ارتقای سواد رسانه‌ای آن ‌طور که باید اقدامات مناسب انجام نشده است.با این تفاسیر تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی آگاهی و تسلط لازم را در ارتباطو استفاده از این شبکه‌ها ندارند. بهمین دلیل خیلی زود تحت تاثیر قرار گرفتهو میتوانند برای عده‌ای درآمد ایجاد کرده و عده‌ای را تحت آسیب قرار دهند.

 

به طوری که در عده ای از صفحات اینستاگرام برخی افراد سلیبریتی‌نما با تمسخر کردن جامعه در پی کسب مخاطب هستند،می توان گفت با آگاهی بخشی جامعه مشکلات موجود برطرف میشود.برای مثال در گذشته در حوزه مطبوعات هم شاهد انتشار مطبوعات زرد بودیم.

ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

مراسم ازدواج رضا قوچان نژاد و خواهر ساره بیات

در آن دوران این نشریات از مخاطبان فراوانی برخوردار بودند. در همه ی دوران‌ها فعالیت‌هایرسانه‌هایی هم چون نشریات زرد وجوددارد، اما رسانه زرد تا دیروز به شکل کاغذی منتشر می ‌شد و امروز در قالب شبکه‌های اجتماعی به فعالیت میپردازد.

 


حتما بخوانید : اخبار ستاره ها و هنرمندان معروف ایران (۱۴۹)


 

رسانه‌های پر قدرت هم چون رسانه ملی، مطبوعات پر قدرت، مستقل و متولیان فرهنگی جامعه باید در زمینه ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه اطلاع‌ رسانی کرده و به آموزش بپردازند.از سوی دیگر دستگاه‌های نظارتی هم اقداماتشان را تقویت کنند.

ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

بهنوش طباطبایی و مادرش

حقایقی جالب درباره رفتار سلبریتی های خارجی در شبکه های اجتماعی بعضی از هنرمندان در فضای مجازی تلاش می کنند تمام لحظات زندگی شان رابا هواداران شان به اشتراک بگذارند.ریحانا، خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی با بیش از ۳۷ میلیون دنبال کننده در توییتر واینستاگرام و ۸۵ میلیون در فیسبوک به خوبی میداند چطور هوادارانش را باعکس های مختلف راضی نگه دارد و به آنها نشان دهد زندگی یک سلبریتی چگونه است

ترفندهای عجیب ستاره ها برای مشهور شدن + (عکس)

اینستاگرام ریحانا

جاستین بیبر، خواننده جوان و مشهور آمریکایی هم یکی از افرادی است که علاقه زیادی به شبکه های اجتماعی دارد؛ بیبر با سه هزار و ۳۷۲ عکسی که تا این لحظه در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته، به خوبی نشان داده که شبکه های اجتماعی نقش مهمی در زندگی اش ایفا می کنند.

 

از دیگر سلبریتی هایی که دراین زمینه بسیار فعال اند می توان به اِمینم، خواننده و بازیگر آمریکایی، سلنا گومز، لیدی گاگا، مایلی سایرس، کیتی پری، تیلور سوییفت و لبرون جیمز، بازیکن مشهور NBA اشاره کرد.

 

برای اکثر سلبریتی های دنیا، توییتر راهی یک طرفه برای ارتباط با هواداران شان است.بعضی از آنها با داشتن هزاران دنبال کننده در توییتر یا حتی اینستاگرام، تعداد کسانی که دنبال می کنند به زحمت به تعداد انگشتان دو دست می‌رسد اما دراین میان بعضی هم هستند که با دنبال کردن طرفداران شان تلاش می کنند این راه را دو طرفه کنند.

 

جاستین بیبر یکی از این افراد است. او حدود ۸۰ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد وحدود ۲۶۶ هزار نفر را هم دنبال میکند. تام کروز، ستاره هالیوودی هم یکی از کسانی است که علی رغم فعالیت کمش در توییتر، رابطه خوبی با دنبال کننده هایش دارد.کروز با داشتن حدود پنج میلیون دنبال کننده، حدود شش هزار نفر را هم دنبال می‌کند یعنی یک نفر از هر ۸۵ دنبال کننده.

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=210614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x