تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ترفندهای زنانه برای عاشق و شیدا کردن مردان (جذب کردن مردان)

  • کد خبر : 211619
  • 15 اردیبهشت 1397 - 7:26
ترفندهای زنانه برای عاشق و شیدا کردن مردان (جذب کردن مردان)

امروز بشما روش هایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از انها مردان را عاشق خود کنید، کار سختی نیست فقط چند نکته است برای وابسته کردن مرد زندگی تان فقط کافی این ویژگی ها را داشته باشید.   ویژگیهایی که هیچ ارتباطی به ظاهر ندارند بلکه به نگرش تان مرتبط هستند. وقتی که ذهنیت درست […]

ترفندهای زنانه برای عاشق و شیدا کردن مردان (جذب کردن مردان)

امروز بشما روش هایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از انها مردان را عاشق خود کنید، کار سختی نیست فقط چند نکته است برای وابسته کردن مرد زندگی تان فقط کافی این ویژگی ها را داشته باشید.

 

ویژگیهایی که هیچ ارتباطی به ظاهر ندارند بلکه به نگرش تان مرتبط هستند. وقتی که ذهنیت درست وسالمی داشته باشید نه تنها توجه وی را بیشتر از همیشه به خودتان جلب می‌کنید بلکه عشق وعلاقه او نیز بشما بیشتر میشود.

ترفندهای زنانه برای عاشق و شیدا کردن مردان (جذب کردن مردان)

مرموز باشید

اگر ازآن دسته زنانی هستید که بازرسی بحث رابه دست میگیرید و همه ی چیز را از خاطرات کودکی گرفته تا اسراری زندگی به زبان می آورد بطور قطع او دیگر هیچ تمایلی به ادامه ارتباط با شما نخواهد داشت.

 

بجای این‌که سفره دل تان را بیرون بریزید بهتر است بعضی از خاطرات و اسرار زندگی تان را در خودتان نگه دارید تا او تلاش بیشتری برای به دست آوردن این اطلاعات بکند. این نکته فقط به گفتگوهای رو در رو مربوط نمیشود بلکه در پیام ها و تماس های تلفنی هم باید بیشتر مراقب باشید.

 

مثبت باشید

لبخند و احساسات مسری هستند و این یعنی اگر شما آدم خوش بین و شادی باشید در دیدار آشنایی تاثیر زیادی خواهید داشت. از همه ی مهم تر این‌که مردها جذب زنان شاد میشوند. آنها هم درست مثل شما دوست ندارند با آدم های افسرده و غمگین ارتباط برقرار کنند. بهمین دلیل باید مثبت باشید ودر هر شرایطی نیمه پر لیوان را ببینید.

 

سخت به دست آوردنی باشید

خیلی ها با این مورد مخالف هستند اما از نظر خیلی ها هم روش تاثیرگذاری است. طوری رفتار کنید که او برای عشق و توجه شما کمی تلاش کند و تنها دراین صورت وابسته شما خواهد شد. پس بیش از حد در معرض نباشید. یعنی برای دیدن او کارهای خودتان رابه تعویق نیندازید یا وقتی می‌خواهید

 

با او برنامه ریزی کنید استانداردهای خاصی برای خودتان تعیین کنید. بعنوان مثال اگر با شما تماس گرفت و شما رابه شام دعوت کرد حتی اگر هیچ کاری هم ندارید به او بگویید سرتان شلوغ است و زمان دیگری را برای دعوت تعیین کنید. همیشه در تماس گرفتن و پیام دادن شما قدم اول را برندارید. اگر همیشه شما در پیام دادن و تماس گرفتن پیش قدم شوید او دیگر هیچ تلاشی برای به دست آوردن توجه شما نخواهد کرد.

 

برخی از مختصصان معتقدند مردان موجودات بسیار ساده و قابل پیشبینی نسبت به زنان هستند. بهمین دلیل به اسانی می‌توان رگ خواب آنها را بدست آورد و آنها را تحت سیطره خود قرار داد. دراین مقاله به مناسب ترین رفتار ها و روشها برای عاشق کردن و بازرسی مردان و آقایان پرداخته ایم؛ در ادامه با ما همراه باشید

 

اگر عشق زندگی تان را دوست دارید و دل‌تان میـــخواهد که هر چه زودتر با او ازدواج کنید، ما در این جا خصوصیاتی رابه شما معرفی میکنیم که اگر رعایت کنید، بهترین انتخاب او برای زندگی آینده اش خواهید بود.

 

عاشق کردن و کنترل مردان

شاید در اوایل رابطه برایتان سخت باشد که بهترین خودرا ارائه دهید، اما هر چه زمان بیشتر بگذرد و شما احساس اسانی بیشتری با شریک زندگی تان کنید، بهتر و بیشتر میتوانید جنبه های مثبت خودرا ارائه دهید. اما اگر عشق زندگی تان را دوست دارید و دل‌تان می‌خواهد که هر چه زودتر با او ازدواج کنید، ما در این جا خصوصیاتی رابه شما معرفی میکنیم که اگر رعایت کنید، بهترین انتخاب او برای زندگی آینده اش خواهید بود.

 

بلند پرواز باشید

روحیه بلند پروازی برای آقایان جذابیت دارداگر شما به دنبال مردی هستید که تنها از شما حمایت کند، طوری‌که دیگر احتیاجی بکار کردن نداشته باشید یا این‌که قهرمانی بخواهید تا تمام مشکلات تان را حل کند، دراین صورت برای هیچ مردی جذاب نخواهید بود.

 

شما باید برای زندگی تان هدف داشته باشید. اگر زندگی تان روی برنامه باشد و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، از چشم دیگران نیز جذابتر بنظر خواهید رسید. در واقع، با هدف هایتان به او ثابت میکنید که زندگی با شما نه تنها خسته کننده نیست، بلکه پر از هیجان است.

 

به خودتان رسیدگی کنید

فرقی نمیکند که چند ماه یا چند سال عشق تان را می شناسید، حتی اگر یکسال از رابطه تان گذشته باشد، نباید تنها به این دلیل که با او احساس اسانی می‌کنید، خودتان را رها کرده و دیگر مثل سابق به ظاهرتان نرسید. شما باید همیشه بیشترین تلاش خودرا کنید تا زیباتر از همیشه بنظر آیید. همیشه به این فکر کنید که دیدار اول تان است، سعی کنید دل طرف مقابل تان را هر طوری شده به دست آورید. اگر شما برای ظاهر و زیبایی تان ارزش قائل شوید، از نظر دیگران نیز زیبا خواهید بود.

 

تکیه گاه باشید

اگر میخواهید دل مردتان را ببرید و به او ثابت کنید که شریک زندگی ایده آلی برای او خواهید بود، باید نشان دهید که تکیه گاه محکمی برای او هستید، به این معنی که او همیشه می تواند روی شما حساب باز کند. رابطه عاطفی یک جاده دو طرفه و پر از فراز و فرود است. اگر عشق زندگی تان بدانید

 

که حتی زمانی که شغل اش را از دست داد یا مریض و افسرده شد، شما کنارش هستید و چون روزهای خوش دست اش را در دست تان می فشارید و زیر گوشش زمزمه میکنید:«تو تنها نیستی»، حتماً در نخستین فرصت بشما پیشنهاد ازداوج خواهد داد.

ترفندهای زنانه برای عاشق و شیدا کردن مردان (جذب کردن مردان)

برای رابطه تلاش کنید

با تلاش کردن برای رابطه، به عشق زندگی تان نشان میدهید که این رابطه برای شما اهمیت دارد و همین موجب می‌شود که عشق تان به ازدواج با شما فکر کند. مسلما هر رابطه ای فراز و نشیب های خودرا دارد، بنابر این اگر شما نشان دهید که در شرایط سخت بجای فرار کردن، می‌ایستید و تمام تلاش خودرا می‌کنید تا رابطه تان به شکل سابق خود باز گردد، ثابت کرده‌اید که انتخاب خوبی برای یک زندگی مشترک نیز خواهید بود.

 

در انتخاب کلمات محتاط باشید

آقایان خانم هایی راکه خیلی واضح و صریح حسادت، عصبانیت و ناراحتی خودرا نشان دهید و هیچ کنترلی بر رفتارهای منفی خود ندارند را به هیچ عنوان نمی پسندند. شما میتوانید احساسات منفی خود رابه شیوه ای مثبت بروز دهید، تنها کافی است بخواهید.

 

این‌که دوست ندارید زن دیگری به عشق زندگی تان نزدیک شود، کاملا طبیعی است و حتی بطرف مقابل تان نیز علاقه و حس مالکیت شما را نسبت به او نشان میدهد اما بیان آن نیز راهی دارد. هیچ کسی دوست ندارد روی یک پوست تخم مرغ شکسته راه رود، هیچ مردی نمی‌خواهد که همسرش مدام بر سرش فریاد بزند، بنابر این اگر میخواهید که انتخاب اول فردی باشید، در انتخاب کلماتی که بکار می‌گیرید، محتاطانه تر عمل کنید.

 

در نهایت، اگر می‌خواهید زنی باشید که عشق زندگی تان تمایل به زندگی مشترک با شما را داشته باشد، باید بهترین خودرا ارائه دهید. با رعایت نکاتی که در بالا برایتان آورده ایم، مطمئن باشید که هر مردی آرزوی زندگی با شما را خواهد داشت.

 

۹ روش برای دستیابی به این منظور و این که قلب یک مرد را فتح کنید به قرار زیر است

 

۱ – آگاهانه و معقولانه خاطرجمعی یابید که مردی که برگزیدهاید را دوست داشته و میخواهید باقی عمر رابا وی سپری کنید.بنابر این تا زمانی که کاملاً متقاعد نشدهاید که برای یکدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور کند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد که قادر به تعیین این موارد باشید

 

که وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از تعداد زیادی از ویژگیها و صفاتی است که شما همواره در مرد دلخواه خود جست‌وجو میکردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش میگرداند. او قبلاً در آزمون وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن که باید مطمئن گردید که وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

 

۲ – همواره همان فردی باشید که هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهم‌ترین خصلتی باشد که مردان در زنان جست‌وجو میکنند. ۹۹ درصد از مردان در نظرسنجیهای گوناگون اینگونه اظهار داشتهاند که زنانی که شخصیتشان پس از ازدواج دستخوش تغییر میشود در ردیف نخست لیست علل جداییها پس از ازدواج آنها قرار می گیرند.

 

پافشاری در رفتاری که در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش کرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری میکنند و یا به لطیفههای بیمزه او می خندند، هیچگاه نتیجهبخش نخواهد بود. بنابر این خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان کردن شماست.

 

۳ – به او نشان دهید که استقلال دارید. مردان از زنانی که به عقب تکیه می‌دهند و منتظر می مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها رابه دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن که شما از ایدههای او استقبال میکنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن کارها را دارید.

 

هر گاه برنامه خرید خانهای را در سر دارید آن رابه پس از ازدواج خود موکول نسازید. زیرا این عمل موجب میشود مرد اینگونه برداشت کند که شما شخصیت مستقلی ندارید.

 

۴ – به او نشان دهید که فردی مهربان و دوست داشتنی هستید. شاید شگفتانگیز بنظر آید: یک مرد به دختری نیاز دارد که وی را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان که استقلال فردی به زنان قدرت میبخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را مایوس میکند.

 

مردان اینگونه زنان را بیاحساس، بیعاطفه و ناتوان در عشقورزی تلقی میکنند. بنابر این همانطور که زنان نیاز دارند استقلال فردی خود رابه مردان نشان دهند باید مشخص کنند که دارای میل وافری برای قسمت کردن عشق خود با مرد زندگیشان هستند.

 

۵ – نشان دهید که وی را دوست دارید. علاقهمندی به خویشتن حقیقی او نه برای انچه او می تواند برای شما فراهم آورد. تعداد زیادی از مردان در پاسخ به این پرسش که چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ دادهاند که: خاطرجمعی یافتن ازآن که دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای انچه که هستند و نه وسیلهای برای دستیابی به هدف.

 

هیچ مردی دوست ندارد احساس کند که دختر مورد علاقهاش به این علت وی را برگزیده که: او یک تامین کننده معیشت مناسب، یک شهروند نمونه و یا حتی یک پدر خوب بالفعل است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یک مرد زمانی که متوجه میشود یک دختر به این علت وی را برگزیده که او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند میشود.

 

دختری که همواره در کنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقهمندیها و ارزشهایی که او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت کنید اما بیشتر به جنبههای معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه کنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیک شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

 

۶ – برای آن که وی را به دنبال خود بکشانید برایش نقش بازی نکنید. مردان کاملاً از بازیهایی که زنان به آنها روی میآورند تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهند. حتی ممکن است مردان اغواگردیده و برای پیروزی در بازیهای شما به هر عملی دست بزنند. اما هیچگاه متعهد بشما نخواهند شد.

 

البته عده معدودی هم بر این باورند هم صحبت شدن با دیگران برای برانگیختن حس حسادت ممکن است برای مدت کوتاهی کارساز باشد. اما او چگونه می‌تواند بشما اعتماد کند؟ هنگامی که شما را دسیسهگر بپندارد؟ حتی اگر شیفته شما باشد. هنگامی که کوچکترین شبههای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد شدن هراس خواهد داشت.

 

۷ – نشان دهید که قصد تغییر دادن وی را در سر ندارید. هر گاه یک مرد احساس کند که تعهد به یک دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبک زندگی او میشود، سرسختانه برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

 

نشان دهید که قادر به سازش با او هستید. نشان دهید ازآن که او بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یک شب رابا دوستان خود بگذارند، اعتراضی ندارید، کاری نکنید که احساس کند اکنون باید از وقت خود کمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج تغییر خواهد کرد.

 

۸ – به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست که شما مانند یک مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن کنید که بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حرکت کرده و رفتار کنید.

 

۹ – طوری وانمود نکنید که برای ازدواج شتابزدهاید، ممکن است شما تصور کنید او تاکنون وقت زیادی را برای تصمیمگیری در مورد شما سپری کرده است. اما آرامش خودرا حفظ کنید! این ممکن است خبر نویدبخشی باشد. ممکن است او میـــخواهد مطمئن شود که یک تصمیم معقول و صحیح اتخاذ کرده است.

 

خودرا شتابزده و ناشکیبا نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید. هیچگاه به یک مرد پیشنهاد ندهید که به ملاقات والدین شما بیاید و یا بالعکس. مگر آن که خود خواهان باشد. بهتر است اجازه دهید این تصمیم را خود اتخاذ کنند.به خاطر داشته باشید هدف شما فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم است. ضمن این که فضا و فرصت کافی و مورد نیاز را نیز در اختیار او قرار دهید

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x