تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تجلیل از «علیرضا کریمی»، کشتی‌گیر شایسته البرزی

  • کد خبر : 207585
  • 09 آذر 1396 - 9:33
تجلیل از «علیرضا کریمی»، کشتی‌گیر شایسته البرزی

با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان البرز در منزل کشتی گیر البرزی «علیرضا کریمی» از این قهرمان و پهلوان ملی تجلیل شد.

به گزارش گروه استانی«کمال مهر»؛نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان البرز با حضور در منزل کشتی گیر شایسته البرزی«علیرضا کریمی» از اقدام این پهلوان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کردند.

تجلیل از «علیرضا کریمی»، کشتی‌گیر شایسته البرزی

در جریان رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان که در لهستان در حال برگزاری است، علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان در دور نخست مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی مرحله شانس مجدد شد.

وی در نخستین مصاف خود در این مرحله باید به مصاف کشتی‌گیری از رژیم صهیونیستی می‌رفت که از این کار خودداری کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تجلیل از «علیرضا کریمی»، کشتی‌گیر شایسته البرزی

کریمی در حالیکه شایستگی پیروزی مقابل حریف روس را داشت به این خاطر که در دور دوم به حریف اسرائیلی نخورد در حالیکه از حریف روس پیش بود در ثانیه‌های پایانی شکست خورد تا مقابل این حریف به روی تشک نرود اما با راه‌یابی کشتی گیر روس به فینال، کریمی باید در شانس مجدد با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کرد که با انصراف کریمی این مسابقه برگزار نشد.

کریمی شانس اصلی مدال طلای ایران در مسابقات جهانی بود.

خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=207585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x