تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

بیش از هزار بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی به مدد جویان بهزیستی البرز تعلق می گیرد

  • کد خبر : 209173
  • 15 اسفند 1396 - 14:57
بیش از هزار بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی به مدد جویان بهزیستی البرز تعلق می گیرد

مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: بیش از هزار بسته حمایتی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان از جمله مواد غذایی ، پوشاک و کفش در بخش های مختلف استان مثل نظرآباد ، فردیس و مخصوصا کلانشهر کرج در اختیار واحد های اجرایی و ادارات شهرستان قرار می گیرد.

 

 

به گزارش «کمال مهر»; مدیر کل بهزیستی استان البرز در گفتگو با خبرنگار کرج رسانه در خصوص روز احسان ونیکوکاری گفت: ما در سازمان بهزسیتی همواره بدنبال این هستیم که شرایط و بستری را فراهم کنیم برای مددجویان جامعه ی هدف که شرایط خوبی داشته باشند و  در رابطه با معیشت و رفاه مردم تلاش میکنیم مخصوصا در  اسفند ماه که  به تحویل سال و عید نوروز نزدیک می شویم دغدغه و نگرانی بهزیستی البرز دو چندان می شو.

داریوش بیات نژاد افزود: بخشی از مددجویان و جامعه هدف ما کسانی هستند که از همه  جهات مشکلات و گرفتاری هایی را دارند مخصوصا از جهت تامین نیازهای اولیه مثل پوشاک ، خوراک و بهداشت و در مقایسه با افراد دیگر جامعه نیازمندی های بیشتری دارند و به همین  خاطر در کنار اعتبارات  و امکاناتی که از طریق دولت در اختیار انها قرار می گیرد بیشتر از  ظرفیت ها و پتانسیل های مردمی استفاده  می کنیم.

وی افزود: مردم ما مردم نوع دوستی هستند و افراد خیر و نیکوکار همیشه در کنار سازمانهای حمایتی و سازمان بهزیستی بودند و خیلی  از مراکز ما مثل مراکز معلولین و بچه های بدسرپرست به کمک افراد خیر بخشی از چالش ها و گرفتاری هاشون رو برطرف کردند. به خصوص در  این ایام که نزدیک به نوروز هستیم از حمایتهای مردمی خوبی برخوردار  هستیم و با اطمینان خواهم گفت که حداقل بیش از هزار  بسته حمایتی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان از جمله مواد غذایی ، پوشاک و کفش در بخش های مختلف استان  مثل نظرآباد ، فردیس و مخصوصا کلانشهر کرج در اختیار واحد های اجرایی و ادارات شهرستان قرار می گیرد و  ما مصمم هستیم که تا ۴ روز قبل از شروع سال در اختیار افراد نیازمند قرار دهیم.

مدیر کل بهزیستی استان البرز در پایان گفت : این توقع  و همراهی را از مردم در سال جاری هم داریم که در کنار سازمان بهزیستی قرار بگیرند و به میزان بضاعت و توان خود کمک کننند تا آن بخش از افرادی را که خانوار زیادی هستند و مشکلات تغذیه ای و  مشکلات معیشتی دارند را بتوانیم کمک کنیم و این انتظار را داریم که امسال کمکهای مردمی پررنگ تر از سال ۹۶ باشد.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x