تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

به خاطر بازی در “آوازهای سرزمین من” خطرهای بسیاری مرا تهدید می‌کرد

  • کد خبر : 57557
  • 18 مهر 1393 - 23:07
به خاطر بازی در “آوازهای سرزمین من” خطرهای بسیاری مرا تهدید می‌کرد

عدی رعد گفت: اولین بار است که وارد ایران می‌شوم و ایران را بسیار دوست دارم و ریسک بسیار زیادی برای حضور در این فیلم انجام داده‌ام.

به گزارش کمال مهر عدی رعد بازیگر لبنانی  فیلم سینمایی “آوازهای سرزمین من” گفت: اولین بار است که وارد ایران می‌شوم و ایران را بسیار دوست دارم و ریسک بسیار زیادی برای حضور در این فیلم انجام داده‌ام.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که با این گروه همکاری می‌کنم؛ این اثر یک تو دهنی به داعش محسوب می‌شود؛ با داعش نمی‌توان با اسلحه جنگید، بلکه باید با فکر و اندیشه مبارزه کرد و این فیلم بهترین راه برای انتقال این فکر و عقیده است.

این بازیگر لبنانی اظهار داشت: داعش گروهکی است که توسط آمریکا و اسرائیل برای نابود کردن کشور‌های اسلامی ساخته شده است؛ به خاطر بازی در این فیلم خطرهای بسیاری مرا تهدید می‌کرد اما من به دلیل علاقه‌ام این کار را پذیرفتم.

وی افزود: نقش یکی از سران داعش را بازی می‌کنم که به طریق موزیانه‌ای کار خود را بلد است.

عباس رافعی ‌کارگردان این اثر نیز در در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: این فیلم به مسئله‌ی تکفیری‌ها می‌پردازد و در قالب یک داستان جذاب و واقعی ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: این اثر داستان روستایی که مورد هجوم داعش قرار گرفته است را روایت می‌کند که مردم این روستا با مقاومت خود آن شهر را نجات می‌دهند.

این کارگردان بیان کرد: فیلم موقعیت داعش و کمک‌هایی که از طرف بیگانگان به آن‌ها می‌شود را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که غربی‌ها زمانی به این گروهک نیرو، اسلحه و مهمات می‌داند و اکنون ادعای آن را دارند که ما در جریان آن نیستیم و خواهان حمله به این گروهک هستند.

رافعی تصریح کرد: ما از طریق این فیلم خواهان اطلاع رسانی به مردم هستیم تا آن‌ها متوجه شوند که این گروهک چگونه به وجود آمده و اکنون در چه مناطقی در حال فعالیت است و راه مبارزه با آن که مقاومت محسوب می‌شود، باید به چه شکلی انجام ‌بگیرد.

وی بیان کرد: به دلیل مسائل امنیتی، سکانس‌های مربوط به انفجار و تیر اندازی را در تهران فیلم برداری کردیم و بعد از آن مجدد به لبنان باز می‌گردیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x