تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

“بهزاد خداداد” با تیم ارس به لیگ تکواندو می آید

  • کد خبر : 49032
  • 07 مرداد 1393 - 10:18
“بهزاد خداداد” با تیم ارس به لیگ تکواندو می آید

قهرمان سابق تکواندوی جهان با تیم منطقه آزاد ارس وارد لیگ دسته اول نقش جهان ۹۳ می شود.

کمال مهر:بهزاد خداداد سرمربی تیم تکواندوی منطقه آزاد ارس  عنوان کرد: امسال با تیم منطقه آزاد ارس در رقابت های لیگ دسته اول نقش جهان حاضر می شویم و هدفمان صعود به رقابت های لیگ برتر است.

وی افزود: بازیکنان خوبی جذب تیم شده اند. از باشگاه جوانه کاوه رضایی، میلاد عباسی و محمد سلیمانی را به خدمت گرفته ایم و از دانشگاه آزاد مهدی غفاری به تیم ما آمده است. در نظر داریم بازیکنان دیگری تا شروع فصل جذب کنیم تا با آماده کردن یک تیم خوب برای لیگ برتر سال آینده آماده شویم.

وی با بیان اینکه به دنبال کسب نتیجه مناسب و مطلوب از رقابت های لیگ نقش جهان است،‌ گفت: حدود یک ماه و نیم دیگر و قبل از بازی های آسیایی اینچئون، لیگ نقش جهان آغاز می شود و ما ترکیبی از بازیکنان قدیمی و خوب برای این لیگ آماده می کنیم. مهره های خوبی در اختیار داریم، ضمن آنکه احسان حجی زواره نیز مربی تیم ارس انتخاب شده است.

خداداد با اشاره به میزبانی منطقه آزاد ارس در لیگ نقش جهان می گوید: قرار است در لیگ نقش جهان میزبانی هم بپذیریم. حمایت خوبی می شویم و امیدواریم بتوانیم این تیم را در لیگ تکواندو حفظ کنیم.

مربی تیم تکواندوی جوانه تهران درباره ادامه همکاری با این تیم هم افزود: همچنان با جوانه همکاری دارم و در خدمت این تیم در لیگ های کشوری هم هستم. در مربیگری مدیون رحیم صالحی سرمربی و مدیر تیم جوانه هستم و از کمک ها و راهنمایی هایش استفاده می کنم. ضمن آنکه با سیدنعمت خلیفه سرمربی تیم دانشگاه هم تبادل نظر دارم و او هم با من همکاری می کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=49032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x