تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

بهره‌برداری از پل سوم خرداد در دهه فجر امسال

  • کد خبر : 16155
  • 20 مهر 1392 - 23:24
بهره‌برداری از پل سوم خرداد در دهه فجر امسال

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از بهره‌برداری از مسیر جنوب به شمال پل سوم خرداد،‌ همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

 

 

به گزارش کمال مهر نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، علی‌اصغر کمالی‌زاده گفت: در حال حاضر یک لاین از این پل به بهره‌برداری رسیده که خودروها از آن برای تردد در جهت شمال به جنوب استفاده می‌کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج ادامه داد: بر این اساس تکمیل مسیر دوم در دستور کار معاونت فنی عمرانی قرار گرفته و قرار است در دهه فجر امسال، طرح به بهره‌برداری برسد.

کمالی‌زاده افزود: بر این اساس هم اکنون اجرای عملیات در مسیر جنوب به شمال پل در حال انجام است تا از این طریق بخش مهمی از معضلات ترافیکی منطقه مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه اتمام عملیات احداث این پل زمینه‌ساز اتصال بلوار ارم به بلوار گلزار و به تبع آن موجب تسهیل ترافیک در مسیر پل و راه‌های دسترسی به آن می‌شود، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پروژه بزرگ پل روگذر سوم خرداد واقع در تقاطع راه آهن مهرشهر کرج بسیاری از مشکلات ترافیکی این منطقه را مرتفع خواهد کرد.

این مسئول از دیگر خروجی‌های مهم تکمیل این پروژه را باز شدن گره ترافیکی مناطق جنوبی کرج به ویژه مهرشهر دانست و گفت: روان‌سازی ترافیک در کنار کاهش مصرف سوخت از جدی‌ترین مزایای ایجاد مسیر جنوب به شمال پل سوم خرداد است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه احداث پل سوم خرداد، رضایت‌مندی شهروندان را به همراه خواهد داشت، متذکر شد: در حال حاضر اجرای عملیات تکمیل پل با سرعت در حال انجام است و با تمهیدات صورت گرفته، در بهمن ماه امسال افتتاح خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x