تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بهترین راه طبیعی برای داشتن پوست شفاف/ گوش دادن موسیقی با صدای بلند خوب است یا بد؟/ اگر می‌خواهید کچل نشوید، بخوانید/ خوراکی خوشمزه، اما خطرناک برای کودکان

  • کد خبر : 214480
  • 14 مرداد 1397 - 2:19

روانشناسان معتقد هستند اگر بتوانید به جای انتقاد کردن از شوهرتان به او پیشنهاد دهید و راهکاری جدیدی پیش ببرید اثر بخشی بیشتر خواهد داشت.

 

به گزارشگروه علمی پزشکی «کمال مهر»  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

عوارض گوش دادن موزیک با صدای بلند

در بسیاری از خبرها گفته شده است که گوش کردن موسیقی با صدای بلند برای سلامتی گوش مضر است، این گوش کردن اگر با هندزفری باشد مضرات خیلی بیشتری دارد، خوب است بدانیم گاهی این موسقی فوایدی هم دارد، تحقیقات روی تاثیر موسیقی بر مغز انسان نشان داد، زیاد کردن صدای موسیقی به علت ترشح مقدار زیاد اندورفین (هورمون هیجان)، باعث فراموش کردن مشکلات روزمره، رفع استرس و خوب شدن احساسات می‌شود.

////

چگونه از شوهر خود انتقاد کنیم

اگر بتوانید به جای انتقاد کردن از شوهرتان به او پیشنهاد دهید اثر بخشی بیشتری خواهد داشت؛ مثلا به جای اینکه بگوییم چرا من را تفریح نمی‌بری، بگویید وقتی من را تفریح می‌بری حالم خوب است یا به جای اینکه بگویید چرا دیر آمدی خانه و تا حالا کجا بودی؟ بگوید خیلی ترسیدم و نگرانت شدم اتفاق خاصی افتاده بود که دیر آمدی، اینگونه هم اطلاعات به دست می‌آورید و هم اقتدار دارید.

////

چرا نباید تخم مرغ را آب پز استفاده کرد؟

تخم مرغ عسلی یکی از ماده‌های غذایی است که افراد زیادی به آن علاقه دارند و مصرف می‌کنند، خوب است بدانیم تخم مرغ عسلی عوارض زیادی برای بدن دارد و افراد از آن غافل هستند  و برای تقویت کودک آن را به عنوان وعده غذایی کودک در نظر می گیرند؛ احتمال وجود میکروب سالمونلا در تخم مرغ نپخته و عسلی  وجود دارد، این میکروب می‌تواند سبب مسمومیت و حتی مرگ کودک شود، زرده تخم مرغ کودک حتما باید کامل پخته شود و به هیچ عنوان آن را نپخته و عسلی به کودک ندهید.

////

چگونه پوست و صورت را شاداب کنیم

بسیاری افراد برای اینکه پوست شادابی داشته باشند راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند، بسیاری از راه‌ها نتیجه بخش و برخی دیگر تاثیری ندارد و آسیب رسان است، کارشناشان طب سنتی راهی مفید و بدون عارضه را برای داشتن پوستی زیبا و شاداب بیان کرده‌اند، برای این کار نعنا را در مخلوط کن بریزید تا له شود و ۲۰ دقیقه آن را روی صورت بگذارید، نعنا جوش را از بین می‌برد، منافذ پوست را تمیز و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند.

////

مضرات جگر مرغ که نمی‌دانید

کارشناسان معتقدند جگر مرغ عاملی بسیار خطرناک و کشنده برای بدن است؛ در جگر مرغ باکتری کمیپلو وجود دارد که می‌تواند باعث مسمومیت، بیماری، تب، فلج و حتی مرگ در افراد شود به جای آن  سنگدان مرغ را مصرف کنید، چرا که سرشار از پروتئین است و به درمان فقر آهن کمک می‌کند، همچنین باعث جلوگیری از ریزش مو می‌شود و جایگزین مناسبی برای پروتئین‌های دیگر است، می‌توانید آن را کبابی، پخته و آب پز شده استفاده کنید.

////

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=214480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x