تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

بندربن سلطان با سمی مهلک مسموم شده است

  • کد خبر : 41359
  • 11 خرداد 1393 - 8:30
بندربن سلطان با سمی مهلک مسموم شده است

پایگاه خبری الخبرپرس لبنان از مسمومیت رییس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی با سمی مهلک خبر داد.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر؛ یک مقام عالی‌رتبه عربستان در مصاحبه با پایگاه خبری “الخبرپرس” لبنان گفت: حال “بندربن سلطان” که از روزهای نخست سال جاری هیچ‌گونه تصویری از او منتشر نشده پس از تشخیص پزشکی که از رسیدن نوع پیچیده‌ای از سم به رگ‌هایش حکایت دارد، رو به وخامت گراییده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از نظر پزشکی جلوگیری از سم وارد شده به بدن “بندر بن سلطان” غیرممکن است افزود: تاکنون پادزهر این مسمومیت به دست نیامده‌ است.
این مقام مسئول عربستانی با بیان اینکه “بندر بن سلطان” در طول روز هوشیاری خود را از دست می‌دهد و طی هفته‌های اخیر بسیار نحیف شده است اضافه کرد: این چیزی است که منجر به عدم انتشار تصاویر او در رسانه‌ها طی پنج ماه گذشته شده است.
این منبع آگاه تاکید کرد: شمار محدودی از شاهزادگان نزدیک به “بندر بن سلطان”، او را در یکی از کاخ‌هایش در شهر آگادیر در مراکش دیدار می‌کنند اما سمی که رییس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان با آن مسموم شده از نوع مهلک بوده که به کُندی در رگ‌های فرد بیمار وارد شده و تمامی سلول‌های عصبی او را قبل از مرگ از بین می‌برد.
این پایگاه لبنانی در پایان نوشت: مسمومیت “بندر بن سلطان” بر این نکته اشاره دارد که هر کسی که او را مسموم کرده قصد انتقام‌گیری داشته وگرنه از سمی استفاده می‌کرد که به سرعت او را می‌کشت.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x