تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

برگزاری رفراندوم برای “حجاب” بی پایه و اساس است/ اشرافی گری و تبعیض ریشه انقلاب را می خشکاند

  • کد خبر : 209380
  • 19 اسفند 1396 - 1:44
برگزاری رفراندوم برای “حجاب” بی پایه و اساس است/ اشرافی گری و تبعیض ریشه انقلاب را می خشکاند

حجت الاسلام عظیمی زاده گفت: آنچه که در مورد رفراندوم برای حفظ حجاب عنوان می شودبی پایه و اساس است و مانند این است که بگوییم تعداد روزهای روزه داری را به رفراندوم بگذاریم!  

برگزاری رفراندوم برای "حجاب" بی پایه و اساس است/ اشرافی گری و تبعیض ریشه انقلاب را می خشکاند

به گزارش «کمال مهر»; به نقل از “طنین شهر”؛ امام جمعه ماهدشت کرج در خطبه های این هفته(۱۸ اسفند) نمازجمعه ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) به بخشی از وصایای ایشان خطاب به حضرت علی (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: در وصایای حضرت فاطمه(س) به یکی از مسائل اجتماعی یعنی ازدواج مجدد آقایان اشاره شده و ایشان با درک بالای خود از همسرشان خواستند پس از وفات با دخترخواهرشان که به فرزندان ایشان بسیارعلاقمند بود ازدواج کند.

حجت الاسلام عظیمی زاده گفت: ممانعت فرزندان برای ازدواج دوم والدینشان پس از وفات همسر خلاف تقوا است.

وی در ادامه به روز ملی “راهیان نور” اشاره کرد و افزود: خوشبختانه توجه به شهدا و عزیمت به جبهه های جنگ از سال ۷۶ شروع شده و همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند از برکات گنجینه دفاع مقدس می توان برای سالها بهره برد.

خطیب نمازجمعه ماهدشت با مقدس خواندن جبهه های جنگ و محل شهادت رزمندگان اسلام خاطرنشان کرد: شایسته است جوانان کشور شرکت در اردوهای راهیان نور را جز تفریحات سالم خود بدانند و با حضور در این اردوها مروج پیام شهدا باشند.

حجت الاسلام عظیمی زاده با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید در ۲۲ اسفندماه گفت: بنیاد شهید نهاد مبارکی است و باید با هدف پاسداشت خون شهدا وظایف تعیین شده خود را به نحو احسن انجام دهد.

امام جمعه ماهدشت در بخش دیگر سخنان خود به جنبش کور ” دختران خیابان انقلاب” اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران بیشترین ضربه را از متانت و حجاب بانوان ایرانی دیده است و بیشترین تمرکز خود را نیز به این مسئله معطوف کرده است.

ححت الاسلام عظیمی زاده به سخنان رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت : با وجود اینکه دشمن نابخردی چند دختر فریب خورده در خیابان تهران را حرکتی انقلابی توصیف می کند برخی مسئولین آب در آسیاب دشمن می ریزند.

وی تصریح کرد: آنچه که در مورد رفراندوم برای حفظ حجاب عنوان می شودبی پایه و اساس است و مانند این است که بگوییم تعداد روزهای روزه داری را به رفراندوم بگذاریم!

حجت الاسلام عظیمی زاده در ادامه طرح اعاده اموال نامشروع از سوی نمایندگان مجلس را طرحی بسیار مطلوب دانست و گفت: من و مردم انقلابی ماهدشت از نمایندگان خصوصا نمایندگان البرز بابت امضا این طرح سپاسگزاریم.

وی با تاکید دوباره برحمایت خود از این طرح , تبعیض را نخستین عامل ناراحتی امروز مردم از نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: تبعیض ها ، اشرافی گری و برداشت های نامشروع عده ای از سفره انقلابی که صاحبان اصلی آن مردم هستند ریشه انقلاب اسلامی را می خورد.

امام جمعه ماهدشت در پایان اظهار داشت: بهتر است طرح اعاده اموال نامشروع از مقامات عالی رتبه مانند سران سه قوه آغاز شود و قطعا چنانچه نمایندگان این دوره این طرح را عملی کنند مردم آنان را موفق و کارآمد می نامند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x