تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

برگزاری جشنواره سبیل در سایه غفلت مسئولین/ وقتی فرهنگ سبیل به دنیا مخابره می شود+تصاویر

  • کد خبر : 33499
  • 23 فروردین 1393 - 17:30
برگزاری جشنواره سبیل در سایه غفلت مسئولین/ وقتی فرهنگ سبیل به دنیا مخابره می شود+تصاویر

دویچه وله با انتشار گزارشی در خصوص جشنواره ای مضحک و جلف در ایران نوشت: در روزهای اخیر «سیبیل‌واره‌ای» با عنوان «سیبیل به کی بیشتر میاد؟» در ایران برگزار شد و «خوش سیبیل‌ترین‌ها» با رای شرکت‌کنندگان انتخاب شدند.

 

به گزارش خبرنگار کمال مهر، دویچه وله با انتشار گزارشی در خصوص جشنواره ای مضحک و جلف در ایران نوشت: در روزهای اخیر «سیبیل‌واره‌ای» با عنوان «سیبیل به کی بیشتر میاد؟» در ایران برگزار شد و «خوش سیبیل‌ترین‌ها» با رای شرکت‌کنندگان انتخاب شدند.

نکته جالب حضور پرشمار خانم‌ها در این مسابقه است؛ به طوری که گروهی به نام «موسیلی و گلابتون» سبیل‌هایی چوبی طراحی کرده است و در اختیار شرکت کنندگان گذاشته است.
مدیر گروه «موسیلی و گلابتون»: «این‌گونه شد که صفحه‌ای در فیس‌بوک باز کردم، جایزه کمی در حد ۱۰۰ هزار تومان هم تعیین کردیم. قوانین شرکت در مسابقه را هم آزاد گذاشتیم.»
این جشنواره در حالی در ایران برگزار می شود که مسئولین فرهنگی کشور با بی تفاوتی از کنار آن عبور می کنند ولی این جشنواره به خوراک خبری سایت های معاند و ضد نظام تبدیل می شود.
قطعاً وظیفه اصلی مسئولین فرهنگی کشور نظارت بیشتر و همچنین برنامه ریزی برای گسترش هرچه بیشتر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است و برگزاری این جشنواره ها تیرهایی است که به چشم فرهنگ برخورد می کند.
زمانی که مسئولین فرهنگی کشور بزرگترین دغدغه فرهنگی خود را رفع فیلتر فیس بوک قرار می دهند و در گام بعدی به دنبال رفع توقیف رسانه ها و روزنامه های موهن به ارزش ها است، جشنواره هایی برگزار می شود که کمترین قرابتی با فرهنگ نداشته و بیشتر جنبه تبلیغات منفی علیه کشور دارد.
خاطرنشان می شود گروه «موسیلی و گلابتون» کارهایی دست‌ساز همچون دست‌بندها و گوشواره‌های چرمی را تولید می‌کند و در مکان‌هایی مثل جمعه‌بازار پاساژ پروانه در تهران می‌فروشد.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x