تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

برپایی نمایشگاه بزرگ ایثار،دفاع و شهادت در مهرشهر

  • کد خبر : 55951
  • 29 شهریور 1393 - 13:02
برپایی نمایشگاه بزرگ ایثار،دفاع و شهادت در مهرشهر

بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ ایثار ، دفاع و شهادت با حضور جمعی از مسئولین شهری و استانی در کیانمهر مهرشهر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار «کمال مهر» ؛ بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ ایثار ، دفاع و شهادت با حضور جمعی از مسئولین شهری و استانی در کیانمهر مهرشهر افتتاح می شود.

سهیل کاتبی مسئول برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت:فراد یکشنبه ۳۰شهریور ساعت۶بعد از ظهر مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور امام جمعه مهرشهر ، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین شهری و استانی در کیانمهر بلوار امیرکبیر روبروی پارک بهاران برگزار می شود.

وی درادامه  هدف از برپایی این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و به نمایش در آوردن ایثار و از خودگذشتگیاین عزیزان در عرصه انقلاب اسلامی عنوان کرد و در ادامه افزود: این برنامه هفتمین سال است که در منطقه مهرشهر برگزار می شود که بحمدلله با استقبال خوب مردم مهرشهر مواجه شده و امیدواریم امسال نیز مورد توجه مردم قرار بگیرد.

کاتبی درخصوص بخشهای این نمایشگاه اظهارداشت: بخشهای متنوعی را تدارک دیدیم منجمله خاکریزی عبوری شهدا، غرفه ارائه محصولات فرهنگی، بخش نمایشگاهی ادوات نظامی، بخش ویژه شهدای گمنام، بخش مبارزه با تهاجم فرهنگی و ماهواره ، نمایشگاه عکس و پوستر و بخش ویژه تفحص آماده شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری مراسمات خاطره گویی در این نمایشگاه تصریح کرد:ویژه برنامه هایی منجمله خاطره گویی توسط راویان هشت سال دفاع مقدس  تدارک دیده شده که  از ساعت ۶عصر الی ۱۰ شب مردم عزیز می توانند از برنامه ها نیز بهره کافی ببرند.

گفتنی است این نمایشگاه از فردا ۳۰شهریور لغایت ۱۲مهرماه ، از۱۰ صبح الی ۱۰ شب آماده سرویس دهی به مدارس ، ارگان ها و عموم مردم می باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x