تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

برهنه شدن قهرمان اسکی زنان لبنان جنجال آفرید + تصاویر

  • کد خبر : 22126
  • 23 بهمن 1392 - 17:04
برهنه شدن قهرمان اسکی زنان لبنان جنجال آفرید + تصاویر

تصاویر استریپ تیز “جاکی شمعون” دختر اسکی باز لبنانی که نماینده کشورش در بازی‌های زمستانی المپیک روسیه است، باعث جنجال در محافل ورزشی لبنان شد.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر به نقل از العربیه،تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که “جاکی شمعون” در یک برنامه رسمی عکاسی، برهنه می‌شود. 
تصاویر نشان می‌دهد که “جاکی شمعون” لباس‌های خود از جمله لباس‌های زیر را به ترتیب از تن در می‌آورد تا تقریبا برهنه شود و با پوزیشن‌های مختلف روبروی دوربین بایستند.
“جاکی شمعون” در بیانیه ای که سایت‌های لبنانی آن را منتشر کردند، اعلام کرد که این تصاویر در شهر سوچی روسیه که بازی‌های المپیک در آن برگزار می‌شود گرفته نشده است . بنا بر این بیانیه، تصاویر یادشده متعلق به یک جلسه عکاسی ویژه یک مجله ورزشی اتریشی بود که می‌خواست تصاویر و مشخصات ورزشکاران از چند کشور را منتشر کند. او یادآور شد که این تصاویر متعلق به سه سال پیش است.
این دختر ورزشکار لبنانی، ناراحتی خود را از انتشار این تصاویر و جنجال پس از آن در این شرایط زمانی ابراز ناراحتی کرده و گفته است تصاویر منتشر شده با آنچه که در این فیلم ویدیویی نشان داده می‌شود، کاملا متفاوت است.
جاکی از هموطنان خود نیز پوزش خواسته و افزوده است: “لبنان کشوری محافظه کار است و این تصاویر فرهنگ ما را نشان نمی‌دهد. من انتقاد‌ها را کاملا درک می‌کنم.”
او افزود: “اما من اکنون در بازی‌های المپیک حضور دارم. این تصاویر را که این روز‌ها دست به دست می‌شود، قبلا ندیده بودم و این ناراحت کننده است. از کسانی که این فیلم را دیده‌اند می‌خواهم دست از باز نشر آن بردارند. به این ترتیب می‌توانم بر آنچه که انجام می‌دهم تمرکز کنم. باید تمرین کنم و مسابقه بدهم.”
در این فیلم ویدیویی هنگامی که عکاس از جاکی می‌پرسد: کدام سخت‌تر است، اسکی یا حاضر شدن در جلسه عکاسی، می‌گوید: “عکاسی سخت‌تر است، عادت نکرده‌ام در وضعیت برهنه از من عکسی گرفته شود.”
جاکی در فیلم خاطرنشان می‌کند که ساکن سوئیس است و در رشته تنظیم و برگزاری مراسم ورزشی تحصیل می‌کند. او می‌گوید که زیاد اسکی می‌کند.
روزنامه “النهار” به نقل از منابع آگاه نوشته است که کمیته اجرایی سازمان المپیک لبنان، عصر سه شنبه جلسه‌ای فوق العاده برای بررسی ادامه حضور “جاکی شعون” در بازی‌های المپیک زمستانی روسیه برگزار می‌کند.
انتهای پیام/
برچسب ها:
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x