تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

برخورد با منصوریان جاهلانه و برنامه‌ریزی شده بود

  • کد خبر : 209307
  • 17 اسفند 1396 - 23:26

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: علیرضا منصوریان همان مربی‌ای بود که در فصل گذشته در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت، اما در پایان لیگ نایب قهرمان شد.

واعظ آشتیانی

به گزارش «کمال مهر»، امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال بعد از حضور شفر در این تیم به این موضوع اشاره کرد که آمدن شفر او را یاد حضورش در استقلال می‌اندازد که آن سال در آسیا نتیجه نگرفتند و یکی از ایرانی‌های دبی‌نشین بارها پیشنهاد می‌کرد که در میانه فصل شفر را جایگزین مربی ایرانی‌ کند. آشتیانی حتی تأکید کرد که با توجه فضای مدیریتی که در فوتبال ایران و خصوصاً استقلال شکل گرفته، هر مربی خارجی بیاید، جز هزینه گزاف روی دست باشگاه، حاصل دیگری ندارد.

واعظ آشتیانی در مورد صحبت‌های چند ماه قبل خود گفت: در این زمینه باید به چند نکته اشاره کنم. من هیچ‌گاه بحث فنی و دانش شفر را زیر سؤال نبردم، بلکه یادی از آن دلال‌ها کردم. در ضمن باید بگویم که برخورد با منصوریان جاهلانه و برنامه‌ریزی شده بود. در زمان منصوریان اکثر ستاره‌های استقلال بنا به دلایلی مصدوم بودند، هر چند بنا به گفته برخی از کارشناسان به دلیل مصدومیت و محدودیت نفرات، شرایط تاکتیکی استقلال با چالش مواجه بود.

وی خاطرنشان کرد: منصوریان همان مربی‌ای بود که در فصل گذشته در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت، اما در پایان لیگ نایب قهرمان شد. نکته قابل توجه اینکه اکنون تا پایان فصل پنج بازی باقی مانده و هنوز مشخص نیست کدام تیم نایب قهرمان می‌شود.

مدیرعامل سابق استقلال عنوان کرد: در ارتباط با دربی طبق آمار عملکرد منصوریان خوب بود، ضمن اینکه شفر دور رفت دربی را واگذار کرد. در لیگ قهرمانان آسیا هم رفتن به مرحله دوم کار سختی نیست و موفقیت در مرحله پایانی مهم است. اگر انصاف داشته باشیم، رویکرد مدیریتی و فنی باشگاه‌های بزرگ در آسیا قابل قیاس با تیم‌های ایرانی نیست. مدیریت تیمداری با مدیریت باشگاه داری کاملاً متفاوت است. البته توضیحات بیشتری وجود دارد که در موقع مقتضی به آنها اشاره خواهم کرد.

واعظ آشتیانی تأکید کرد: در اولین فصل حضورم در استقلال که در آسیا نتیجه نگرفته بودیم، رفقای سرمربی وقت به من پیشنهاد تغییر کادر فنی را دادند و در دوحه بحث حضور شفر را مطرح کردند. البته دلیل مخالفت بنده با این عمل، نزدیک شدن به اواخر لیگ و حمایت از سرمربی تیم بود و اگر در آن زمان بی تجربگی می‌کردم، قطعا نتیجه آن قهرمانی نبود، هر چند که آن قهرمانی با تفاضل گل بود.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x