تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

برای شیرین شدن زندگی مشترک باید ازچه چیز‌هایی پرهیزکرد؟

  • کد خبر : 205943
  • 12 آبان 1396 - 0:02
برای شیرین شدن زندگی مشترک باید ازچه چیز‌هایی پرهیزکرد؟

نسبت به همسر خود دیدگاه مثبت داشته باشید و بکوشید همیشه در مرحله اول کار‌های خوب او را ببیند و مورد تحسین قرار دهید، زیرا تشویق و تحسین یک کار خوب، باعث تثبیت و تکرار آن خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»، نسبت به همسر خود دیدگاه مثبت داشته باشید و بکوشید همیشه در مرحله اول کارهای خوب او را ببیند و مورد تحسین قرار دهید، زیرا تشویق و تحسین یک کار خوب، باعث تثبیت و تکرار آن خواهد شد.

رعایت نکات زیر ضروری است:
۱- از خواب صبحگاهى بپرهیزید و تلاش و کوشش خود را در جهت نظم و انضباط منزل و پوشش مرد بکار بندید تا زندگى شما شیرین تر شود.
۲- از تلخ روئى بپرهیزید و با لبخند محبت آمیز زندگى را شروع کنید، یک لبخند و تبسم خیلى کم مایه است ولیکن سرمایه بزرگى بنام خوش خلقى شوهر و شادابى زندگى را با آن مى توانید خریدارى نمائید.
۳- از چشم و هم چشمى و تقاضاى غیر مقدور از همسر بپرهیزید تا شوهر شما نزد شما و اهل خانه محبوب شده و خجالت زده و افسرده نگردد.
۴- از حسادت و رشک بپرهیزید تا به زندگى خود قانع و از همسر و فرزندان خود لذت ببرید. حسود جز رنج آفرینى براى خود کارى نمى کند.
۵- ساده زیستى و سالم زیستى را شعور و شعار واقعى خود قرار داده و از تجمل گرائى بپرهیزید تا زحمت زندگى را کمتر و زندگى را شیرین تر کرده باشید.
۶- از بدبینى به شوهر و دیگران بپرهیزید تا شوهر نزد شما عزیزترین و محبوب ترین افراد باشد و در مقابل، او بتواند به شما اعتماد و اطمینان نماید.
۷- از نق زدن، بهانه جوئى بپرهیزید تا تمکین، آرامش و شادابى را به زندگى زناشوئى دعوت کرده و از طرف دیگر همسر شما در وظایف خویش ‍ موفق تر بوده و در نتیجه بیشتر خود را مدیون شما ببیند.
۸- از گفتگو پیرامون موضوعاتى که به نحوى ارزشهاى همسر را تضعیف یا نادیده مى گیرد پرهیز نمائید تا محیط گفتگو و همنشینى شما آرام و بدون جدل باشد.

منبع: انوار طاها

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=205943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x