تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

برای رفع دلواپسی های رهبری مدیریت جهادی و عزم ملی نیاز است / معقوله شکرگذاری فرهنگ فراموش شده است

  • کد خبر : 41136
  • 10 خرداد 1393 - 7:43
برای رفع دلواپسی های رهبری مدیریت جهادی و عزم ملی نیاز است / معقوله شکرگذاری فرهنگ فراموش شده است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:اکنون کار به جای رسیده است که مدیران عملاً کاری را به جایی پیش نمی برند و مقام معظم رهبری از شما مردم کمک خواسته اند. و برای رفع دلواپسی های رهبری مدیریت جهادی و عزم ملی نیاز است.

به گزارش «کمال مهر» ؛علاءالدین سیفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه مهرشهر ، با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ ، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، گفت: دلواپسی های مقام معظم رهبری اقتصاد و فرهنگ است.

وی تصریح کرد:اکنون کار به جای رسیده است که مدیران عملاً کاری را به جایی پیش نمی برند و مقام معظم رهبری از شما مردم کمک خواسته اند. و برای رفع دلواپسی های رهبری مدیریت جهادی و عزم ملی نیاز است.

سیفی گفت: هرجا اشکالی و یا تهدیدی از طرف دشمن صورت بگیرد مقام معظم رهبری این موارد را رصد می کنند و مردم را در جریان قرار می دهند و دلواپسی خود را بیان میکنند.

وی با اشاره به اینکه با هشت ساعت کار ، امور  پیش نمی رود  و مدیری که در تمامی ساعات پای کار باشد مدیریت جهادی کرده است ،تصریح کرد: غفلت سنگر خدمت را خواهد گرفت ، ما ۲۸۰ هزار شهید دادیم تا این سنگر حفظ شود پس باید با عزم ملی و مدیریت جهادی مدیران این سنگر را حفظ کنیم.

P11

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مغفول ماندن “فرهنگ شکر گذاری” خاطرنشان کرد و گفت: فرهنگ شکرگذاری یک گزینه جامانده و معقوله ای بسیار مهم و فراموش شده و رو به افول است.معقوله ای که با عمل به آن خانواده ، انقلاب و اعتقادات ما را حفاظت می کند.

وی در این باره ادامه داد:اگر فرهنگ شکر رواج پیدا کند خدا نعمت را افزونی می بخشد ،ما باید زبانها را به سوی شکر روان کنیم و اگر به واسطه نعمتها شکر نکنیم عذابی شدید نازل می شود.

وی، در ادامه در خصوص وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج اظهار داشت: تمامی نشریات روزنامه های کرج صدور مجوز چاپ کتاب ، چاپخانه ها کانون های تبلیغاتی  زیر  نظر این اداره می باشد.

این مسئول با اشاره به  فعالیت ۱۶۰۰ ویدیو کلوپ در کرج اظهار داشت: فعالیت این کلوپ ها مناسب نبوده و در ماه های اخیر با مدیریت جهادی این موضوع ساماندهی و موارد تخلف مرتفع می گردد.

علاءالدین سیفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در پایان خاطرنشان کرد:  جهت فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد در تابستان ۹۳ کمک هزینه ای در نظر گرفته شده است که مسئولین این مجموعه ها با معرفی نامه جهت تنظیم تفاهم نامه دریافت کمک هزینه به اداره ارشاد مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x