تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

باز هم کنسرت در قم، این بار با نوازندگی دختر چادری!

  • کد خبر : 189398
  • 15 اردیبهشت 1396 - 6:49
باز هم کنسرت در قم، این بار با نوازندگی دختر چادری!

پس از قضایای فضاحت بار کنسرت در سالن ارشاد قم، این بار به بهانه برگزاری مراسم روز معلم، شاهد برگزاری کنسرتی دیگر در یکی از دانشگاه های این شهر و با نوازندگی یک دختر چادری بودیم!

 

به گزارش «کمال مهر» به نقل از پایگاه انقلاب نیوز،در خلال بی توجهی مسئولان، دانشگاه شهاب دانش قم، کنسرت مختلط و با نوازندگی یک دختر برای دانشجویان آن هم به اسم و بهانه روز معلم و مقام شامخ معلم و استاد برگزار شد!

پس از ماجرای برگزاری کنسرت در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سال گذشته ، برگزاری چنین مراسمی آن هم در محیط علم و فرهنگ، نشان می دهد که عده ای به دنبال قبح شکنی برگزاری کنسرت در شهر مذهبی قم هستند تا به خیال خود در آینده دور یا نزدیک این مساله به یک امر عادی در این دیار مقدس تبدیل شود.
از سویی متاسفانه گویا قرار نیست برخی تحرکات ضد فرهنگی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به پایان برسد آن هم به ویژه در شهر مقدس قم که قبح و زشتی چنین برنامه هایی طبعاً دو چندان جلوه می کند.
نوازندگی سنتور توسط یک دختر آن هم با پوشش چادر و اجرای خوانندگی در سالن تجمعات دانشگاه شهاب دانش قم و برگزاری مراسم کنسرت مختلط در این دانشگاه حکایت از آن دارد که در راستای بی خیالی و لیبرالیسم فرهنگی ، برخی جریانات به دنبال ترویج یک سری مسایل نامناسب برای شهر قم هستند؛شهری که آشیانه اهل بیت(ع) و مهم ترین مرکز نشر فرهنگ و معارف دینی است و از سویی به تعبیر مقام معظم رهبری، پایگاه انقلاب اسلامی است.
همچنین نباید از نظر دور داشت که بی توجهی های گسترده دولت یازدهم به دغدغه های مراجع عظام تقلید در این باره باعث شده که در آستانه انتخابات ، دولتی ها با پادرمیانی چهره هایی چون علی لاریجانی بخواهند که زمینه دیدارشان با علما و بزرگان این شهر فراهم شود و حال آن که متاسفانه مسئولان و دولتمردان فعلی چندان اهتمام لازم به منظور عمل به توصیه ها و دغدغه های مراجع و علما به خصوص در فاز فرهنگ را ندارند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x