تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بازیگر نقش “مسلم بن عقیل” از شاخصه‌های پدر ایرانی می‌گوید

  • کد خبر : 38421
  • 23 اردیبهشت 1393 - 8:54
بازیگر نقش “مسلم بن عقیل” از شاخصه‌های پدر ایرانی می‌گوید

“امین زندگانی”گفت:پدر ایرانی، پدری مهربان، مقتدر و تکیه گاه خانواده است.


به گزارش کمال مهر“امین زندگانی”، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ، پیرامون پرداخت نقش پدر و مادر در فیلم‌ها و سریال های تلویزیونی گفت: پدر ایرانی، پدری مهربان مقتدر و تکیه گاه خانواده است که با عاطفه‌ی پدری خود، خانواده را مدیریت می‌کند.

گاهی در فیلم‌ها و سریال‌ها پدر را فردی باز دارنده و ناتوان در بروز عواطف و احساسات خود نشان می‌دهیم، در صورتی که دلسوزترین پدر، پدر ایرانی است.

وی افزود: امروزه به دلیل دغدغه‌های زیادی که پدران دارند، کمتر فرصت کنار خانواده بودن را تجربه می‌کنند و این موضوع به آثار تصویری ما نیز نفوذ کرده است.

بازیگر نقش مسلم بن عقیل در سریال “مختارنامه” ضمن تاکید بر اهمیت توجه به نقش همسری در فیلم‌ها خاطرنشان کرد: اگر در فیلم‌ها افزون بر به نمایش گذاشتن مشکلات جوانان و افراد مسن، مسائل دوران میان سالی افراد را مطرح کنیم، بسیار خوشایند است.

وی با اشاره به هم سطح شدن کیفیت و کمیت نقش زن و مرد در فیلم‌های تلویزیونی اظهار داشت: در فیلم‌ نامه‌ها با وجود یک مردم به عنوان نقش اول فیلم، محور داستان حول دختر یا زن خانواده می‌چرخید.

امین زندگانی در پایان ضمن تبریک روز پدر به تمام پدران خاطرنشان کرد: مشغول باز در نمایش “تانگوی تخم مرغ داغ” به کارگردانی هادی مرزبان هستم. این نمایش تا پایان خرداد ماه و در تالار وحدت اکران می‌شود.

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x