تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون بعد از ۴ سال در نوروز۹۳

  • کد خبر : 29978
  • 27 اسفند 1392 - 9:18
بازگشت مهران مدیری به تلویزیون بعد از ۴ سال در نوروز۹۳

شنیده‌ها حاکی از آن است مهران مدیری به عنوان یکی از برگزیدگان برنامه «سه ستاره» در برنامه سال تحویل شبکه سه ۲۹ فروردین مهمان تلویزیون می‌شود.

 

گروه رسانه ملی     « کمال مهر »؛«مرد دو هزار چهره» ماحصل آخرین همکاری مهران مدیری با تلویزیون بود که در نوروز ۸۸ از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. بعد از این در حالی که او بلافاصله مشغول ساخت سریال «قهوه تلخ» شد، مسئولان تلویزیون اعلام کردند از آنجایی که این اثر بدون هماهنگی و نظارت‌ شبکه کلید خورده، قابل پخش از تلویزیون نخواهد بود. بعدها هم مشخص شد دست گذاشتن روی دوره قاجار و نقد عملکرد یکی از پادشاهان این دوره، عامل مخالفت مدیران تلویزیون با ساخت این اثر و به طبع پخش آن بوده است.

این امر، مدیری را وادار به اتخاذ تصمیمی کرد که با توجه به استقبال از آثار او در تلویزیون بعید به نظر می‌رسید. او ناچار شد سریالش را برای پخش به شبکه نمایش خانگی بدهد. اقدامی که اگرچه در مرحله اول موفقیت آمیز جلوه می‌کرد اما به تدریج با عملی نشدن وعده‌های این سریال از جمله توزیع قسمت‌ها در موعد مقرر و برگزاری مراسم قرعه‌کشی و تحویل ندادن جوایز مردم، ناتمام رها شد و به ثمر نرسید.

«ویلای من» سریال بعدی مدیری بود که تا قسمت آخر توزیع شد و تلاش فراوانی برای تقدیم جوایز آن به مردم شرکت کرده در قرعه‌کشی‌های سریال صورت گرفت اما شاید آنطور که شایسته مدیری بود مورد توجه قرار نگرفت. «شوخی کردم» نیز آخرین مجموعه مدیری برای شبکه نمایش خانگی است که تیراژ کمتری از آثار قبلی او دارد و تا به حال ۵ مجموعه آن به بازار آمده است.

حدود ۲ ماه پیش در دی‌ماه ۹۲ بود که خبر رسید این بازیگر و کارگردان بی‌رقیب تلویزیونی، دوباره عزم بازگشت به خانه و مأمن اصلی خود را دارد و دیداری با مجید زین‌العابدین مدیر شبکه ۳ سیما در دفتر وی در ساختمان شبکه ۳ داشته است.

در ادامه در ماه جاری بود که تلویزیون در حالی که در خصوص افرادی چون مدیری و عطاران بیشتر تلاش می‌کرد حتی اسمی از آنها برده نشود یا در بخش‌های خبری آنها را مورد نقد قرار دهد، در برنامه «سه ستاره» در فهرست بهترین بازیگران مرد، نام مهران مدیری و عطاران را هم از قلم نینداخت. اقدامی که مشخص بود با توجه به علاقه مردم به این مردان طناز تلویزیون، آنها را در فهرست برگزیدگان بخش بهترین بازیگران «سه ستاره» قرار خواهد داد.

اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است مدیری به عنوان یکی از سه برگزیده اصلی، مهمان برنامه سال تحویل شبکه سه خواهد بود و او که حتما به این نتیجه رسیده هیچ جایی برای او بهتر از تلویزیون نخواهد شد، با این اقدام رسما با خانه‌اش آشتی می‌کند.

منبع: مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=29978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x