تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ای کاش شریعتی و مطهری زنده بودند تا کشور درست می شد! / آقای روحانی مگر قحطی و یا جنگی پیش آمده و مردم گشنه اند!؟/ سبدکالا نمیخواهیم ؛ غرور مان را زیرپای مسئولین نمیگذاریم!

  • کد خبر : 21318
  • 20 بهمن 1392 - 12:03
ای کاش شریعتی و مطهری زنده بودند تا کشور درست می شد! / آقای روحانی مگر قحطی و یا جنگی پیش آمده و مردم گشنه اند!؟/ سبدکالا نمیخواهیم ؛ غرور مان  را زیرپای مسئولین  نمیگذاریم!

در خصوص توزیع سبد کالا و نحو توزیع و تعلق گرفتن آن به مردم به سطح شهر رفته و با شهروندان مهرشهری در این رابطه به مصاحبه پرداخته است که در ذیل میخوانید؛

به گزارش گروه اجتماعی «کمال مهر»؛ در خصوص توزیع سبد کالا و نحو توزیع و تعلق گرفتن آن به مردم به سطح شهر رفته و با شهروندان مهرشهری در این رابطه به مصاحبه پرداخته است که در ذیل میخوانید؛

 

*به نظر شما توزیع سبد کالا و نحوه ی آن کار درستی بوده است:

kamalemehr.ir001_002

*تقوایی عکاس :این کار فقط برای سرگرم کردن مردم مناسب بود،نه برای برطرف کردن مشکلاتشان و با توجه به اینکه قرار بود  اجناس بیشتری تعلق گیرد اما متاسفانه ۵ قلم جنس بیشتر نیست.و اجناس از کیفیت بالایی برخور دار نبودند و در کالا ها برنج قدیمی آوازه موجود بود که  اگر ازسری های جدید آن می دادند حداقل از جایزه آن استفاده می کردیم .
در این خصوص صحبتی  برای رئیس جمهور داردید؟ 
کاش شریعتی و مطهری زنده بودند تا کشور درست می شد. آقای ریس جمهور کرامت انسانی برای مردم ایران مهم  و حفظ شأنیت مردم واجب است ، ای کاش همه غرور مردم حفظ می شد!

 


kamalemehr.ir002

*آقای م.ج بازاریاب :من با آنکه متاهل هستم اما سبد کالا به من تعلق نگرفته و دلیلش را هم نمیدانم.

چه صحبتی با آقای روحانی رئیس جمهور دارید بفرمایید؟
من کارم بیزینس است و چون در بازار هستم و مشکلات مردم را میبینم از آقای روحانی میخواهم از لحاظ اقتصادی مشکلات را برطرف کنند نه اینکه با پرداخت یک سبد جزئی از کالاهای بی کیفیت درصدد جبران مسائل اقتصادی باشند . و با توجه به آنکه نزدیک به نوروز هستیم مردم شرایط اقتصادی مناسبی ندارند و درست است که مغازه ها پر از افراد هستند اما هیچکدام خرید نمی کنند و شاید برخی  قابلیت پرداخت ۱۲۰۰۰ تومان برای خرید یک پیراهن ساده را هم نداشته باشند.

 

 

kamalemehr.ir001_001

*رفتگر شهرداری: نمیدانم چرا سبد کالا به من تعلق نگرفت برخی میگوند بخاطر پایه حقوقت است که بالای ۵۰۰تومان است اما باجناقم که در تهران هست و درآمد آن بالای یک میلیون تومان است سبد کالا دریافت کرده.

 

در این خصوص صحبتی  برای رئیس جمهور داردید؟ 

حرفی برای گفتن ندارم بگویم، فقط میدانم بی عدالتی بی داد می کند!

 

kamalemehr.ir001
*خانم جعفری فروشنده:

به ما که یارانه تعلق نگرفته است و نحوه ی توزیع را هم ندیدم.

به رئیس جمهور میگویم کاش پول سبد کالا را به مردم پرداخت میکردید.

 

*خانم احمدی یک شهروند:(اجازه انتشار تصویر ندادند)

برای دریافت کالا ۱ روز را در صفهای طویل صرف کردم و چون کالا تمام شد و ازدحام جمعیت بالا بود کارم ۱ روز به تعویق افتاد

در این خصوص صحبتی  برای رئیس جمهور داردید؟ 

من به رئیس جمهور میگویم کاش به همه ی مردم تعلق می گرفت همسر من کارفرماست و سبد کالا دریافت کرده است اما کارگرانش نه .و آن یک روزی که در صف ایستاده بودم فکر میکنم شخصیت مردم بسیار زیر سوال رفت و با آنکه مردمان خوبی داریم اما آنها را گدا  جلوه دادند.
*آقای محرابی میوه فروش :(اجازه انتشار تصویر ندادند)

سبد کالا به من تعلق نگرفت اگر هم می گرفت نمی رفتم بگیرم!

در این خصوص صحبتی  برای رئیس جمهور داردید؟ ما غرور داریم و برای آن حاضر نیستیم آن را زیرپای مسئولین  بگذاریم !
*خانم اصغری پور یک شهروند:(اجازه انتشار تصویر ندادند)

با آنکه در محدوده ی مهرشهر فروشگاه سبد کالا وجود دارد اما اجناس را توزیع نمی کنند و مردم مجبورند مسافتی را طی کنند و به میدان مادر بروند و آنجا سبد کالا را دریافت کنند

در این خصوص صحبتی  برای رئیس جمهور داردید؟ آقای روحانی میگویم کاش هزینه ی سبد کالا پرداخت میشد شاید مردم هزینه های واجب تری داشته باشند. و اینکه لطفاً مردم را به صف و خیابان نکشند مگر قحطی و یا جنگی پیش آمده و مردم گشنه اند!؟

 

*دختر خانم :(اجازه انتشار تصویر ندادند)

از نظر من کار بسیار بجا و مناسب بود و چون پدر من نظامی هستند از لحاظ دریافت اجناس مشکلی نداشتیم و به آقای روحانی میگویم دستشان درد نکند
*مغازه دار:  چون به من سبد کالا تعلق نگرفته است راجع به توزیع آن هم اطلاعی ندارم.

از آقای روحانی تشکر میکنم چون در دولت پیشین قیمتها ثبات نداشتند و من زمانی که به بازار میرفتم قیمتها نسبت به دفعه ی قبل تغیر پیدا میکرد اما از زمان دولت جدید  هزینه ها تغییر آنچنانی ندارد

 

 

*یک معلم :

اصلا کارشان درست نیست قرار بود وضعیت را درست کنند نه اینکه این چنین مشکلاتی را بوجود بیاورند

 

 

 

انتهای پیام/نداترکاشوند

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x