تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

ایران با ۱۷ هزار شهید ترور بزرگترین قربانی تروریسم است/اشتغال جوانان، اساسی ترین مشکل کشور

  • کد خبر : 179879
  • 19 بهمن 1395 - 7:14
ایران با ۱۷ هزار شهید ترور بزرگترین قربانی تروریسم است/اشتغال جوانان، اساسی ترین مشکل کشور

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز عده ای ادعا می کنند ایران تروریسم است گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در طول ۳۸ سال انقلاب مهر باطلی بر افکار دیگر کشورها درباره فعالیت های تروریستی در ایران خواهد بود.

به گزارش کمال مهر نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه (۱۸ بهمن) در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مهدیه شاهین ویلای کرج با بیان اینکه امروز عده ای ادعا می کنند ایران تروریسم است گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در طول ۳۸ سال انقلاب مهر باطلی بر افکار دیگر کشورها درباره فعالیت های تروریستی در ایران خواهد بود.
محمد جواد کولیوند ۲۳۲ هزار شهید دفاع مقدس و ۹۷۰ هزار جانباز را نماد ایستادگی ملت ایران در برابر ابر قدرت ها دانست و افزود: زمانی انگلیس و آمریکا انقلاب ایران را همچون فرانسه و روسیه و … تصور می کردند که به واسطه قدرت و دستاوردهایی تعریف شده به وقوع پیوست و پس از مدتی فروکش کرد اما انقلاب ما برای رفاه نبود بلکه برای ترویج ایده و تفکر شیعی بود.
وی با تاکید بر اینکه ایران تنها کشور شیعی در جهان است اظهار داشت: از ۱۸۷ کشور جهان ۴۹ کشور مسلمان هستند و هیچکدام دارای حکومت اسلامی از نوع شیعی نیستند و چنین انقلابی با جهان مقابله کرده است لذا عده ای نمی گذارند صدای ایران به جهان برسد.
کولیوند با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان و اساتید اروپا تصریح کرد: هدف امام خامنه ای این بود که اسلام معرفی شده به جهان بر اساس تفکر شیعی نیست و اسلام واقعی از آن ایران خواهد بود چرا که برخی در این شک هستند که اسلام واقعی مرتبط با ایران یا عربستان است!
وی گفت: جمهوری اسلامی برگرفته از قران و سنت پیامبر اکرم (ص) بوده و بر اساس اخلاق اسلامی شکل گرفته است و اساس کار فرستادگان خدا نیز این مهم بود و امروز جمهوری اسلامی قانون اساسی را بر مبنای قران شکل داده و اجرای قوانین با سه قوه و زیر نظر ولایت فقیه شکل می گیرد.
کولیوند اساسی ترین مشکل کشور را در شرایط موجود اشتغال دانست و افزود: علی رغم سرمایه گذاری خارجی باید سرمایه گذاری مورد توجه ویژه قرار گیرد و متاسفانه نتوانسته ایم برای نسل جوان اشتغال زایی کنیم چرا که دولت سالانه با انجام آزمون صرفا می توند ۶۰۰ هزار نفر جذب نماید.
وی اظهار داشت: دولت و مجلس باید بخش اعظمی از دغدغه بیکاری در جامعه را حل نماید و طی ۹ ماه گذشته مجلس توانست قانون رفع موانع تولید را مصوب کند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: در اقتدار ایران اسلامی همین بس که توانست سوریه ای که ۷۰ درصد آن همراه با ۵ استان عراق در دست داعش بود آزاد نماید و امروز تنها ۵ درصد از خاک این کشور در اختیار تکفیری هاست لذا باید قدر دان دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقتدار آن در سایه ولی فقیه بود و آرمان های آن را به نوجوانان انتقال داد.
منبع :  البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x