تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اکبریان: اعتقادی به همایش “برد-برد” نداشتم تا در آن شرکت کنم

  • کد خبر : 39066
  • 27 اردیبهشت 1393 - 13:29
اکبریان: اعتقادی به همایش “برد-برد” نداشتم تا در آن شرکت کنم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در جواب گلایه مندی استاندار البرز گفت : اعتقادی به همایش برگزار شده “برد- برد” نداشتم تا در آن حضور پیدا کنم ، چنین فعالیتهایی تنها فقز فقرا و ثروت ثروتمندان را بیتر میکند.

به گزارش «کمال مهر» عزیز اکبریان در گفتگو با خبرنگار هادیان البرز در خصوص ابراز گلایه مندی استاندار البرز برای عدم حضورنمایندگان مردم کرج در همایش برد – برد استان البرز با بیان این مطلب افزود : جمع آوری سرمایه گزاران برای انجام برنامه های بزرگی مانند ساخت دهکده المپیک و دهکده سینمایی در حالی که مشابه آن هنوز در تهران با وجود کلید خوردن تکمیل نشده است کاری بی فایده و بدور از برنامه ریزی صحیح است.
وی ادامه داد: مشکل امروز استان ما دهکده المپیک و سینمایی نیست ، وقتی که بسیاری از زیر ساختهای در دست احداث در استان ناقص مانده و مشکلات زیادی باید ساماندهی شود.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : ما اکنون در اشتهارد ۲۲۰۰ واحد واگذار شده داریم که از این تعداد تنها در ۸۵۰ واحد آن باز است و تنها ۲۵۰ واحد قابل سکونت است و با این وضعیت سخن گفتن از خرید هزاران هکتار زمین در این شهر برای ایجاد شهرک صنعتی تنها موجب بروز مشکلات جدید و نوسان قیمتها می شود.

وی در بخش دیگری از صحبتهایش اظهارکرد:در فاصله ی حدود هفت ماه،  ۲۵ جلسه ی کمیسیون “ماده ۵ “به جهت تغییر کاربری اراضی در استان البرز، برگزار شده است.

وی با انتقاد شدید از برگزاری چنین جلسه ای عنوان کرد: تغییر کاربری زمینها از مسکونی به تجاری در این منطقه موجب می شود عده ای ثروتمند ، غنی تر از گذشته شوند و چنین اقداماتی تنها فقر فقرا و ثروت ثروتمندان را زیاد تر میکند و در وضعیت اقتصادی جامعه و شرایط بازدهی ندارد.
اکبریان در ادامه گفت : مسئولین مربوطه ای که چنین همایشی را به راه انداخته اند ، بدانند کارهای مهم تری در دست است که سهل انگارانه از کنار آن میگذرند مانند ، برگزاری جلسه حل اختلاف برای رسیدگی به مشکلات شهرداری ها و شورای شهر که در آن به پرونده هایی رسیدگی میشود که در صورت گذشت ۱۵ روز اگر به این پرونده ها رسیدگی نشود کم لن یکن محسوب شده و مختومه اعلام میشود و این در حالیاست که این جلسه حدود دو ماه است که تشکیل نشده است و این وضعیت اصلا درست نیست.
وی افزود : در نوبت قبلی این جلسه هم تعدادی پرونده وجود داشت که از زمان رسیدگی به آن مدتها گذشته بود.
نماینده مردم کرج در مجلس  گفت : نه بنده و نه آقایان کولیوند وکیایی نژاد این همایش را قبول نداشتیم و آن را  فرمایشی و یک نمایش می دانیم؛چون اکثریت شرکت کنندگان آن کارمندان ادارات البرز بوده اند.

وی تصریح کرد: ما از برگزار کنندگان این همایش خواستیم تعدادی از این سرمایه گزارانی را که عنوان میکنند به ما معرفی کنند ولی اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است و برگزاری این همایش با سرازیر کردن کارمندان ادارات کرج ،فرمانداری و استانداری با تعداد ۴۰ اتوبوس به محل همایش و عنوان نمودن حضور سرمایه گزاران متعدد در این همایش توسط برگزار کنندگان ، تنها میتواند بی مسئولیتی و دست زدن به کارهای بیهوده را نمایش دهد.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلیل عدم حضور نعمت زاده و حجتی که همان روز در هشتگرد بوده اند جای سئوال دارد، افزود: چرا وزیر صنعت و معدن که موضوع سرمایه گذاری به وی نیز مرتبط است در این همایش حضور نیافت؟ چرا وزیر جهاد کشاورزی که همان روز در هشتگرد حضور داشت به این همایش نیامد؟

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان البرز آمادگی دارد  برای تنویر افکار عمومی و شفافیت موضوع همایش برد- برد با استاندار البرز درهرزمان و مکانی مناظره کند.
گفتنی است، همایش برد- برد همایشی بود که توسط استانداری البرز در سالن نژاد فلاح کرج برگزار شد که توسط دست اندرکاران آن هدف از برگزاری آن گردهم آوردن سرمایه گذاران برای ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری و پیشرفت اقتصادی عنوان شد و پس از آن استاندار از عدم حضور نمایندگان مجلس در این همایش ابراز گلایه مندی نمود.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x