تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

انقلابی گری با افراطی گری و تحجر منافات دارد/امام (ره) تفکر انقلابی را در ایران تزریق کرد

  • کد خبر : 179823
  • 18 بهمن 1395 - 15:44
انقلابی گری با افراطی گری و تحجر منافات دارد/امام (ره) تفکر انقلابی را در ایران تزریق کرد

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به دانش آموزان با استعداد و فضای مناسب در مدارس افزود: امروز باید دانش آموزان را با معارف اهل بیت (ع) و آموزه های دینی و سیره ولایت رشد داد و این مهم لازم است در دستور کار میئولین حوزه بسیج دانش آموزی باشد.

به گزارش کمال مهر فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ظهر امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع مسئولین بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج گفت: امروز بیش از هر زمان نیازمند توسعه و اشاعه تفکر بسیجی بین جامعه هستیم چرا که این مهم یکی از یادگارهای همیشه جاوید امام (ره) است و اگر بخواهیم در راستای تحقق آرمان های امام (ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب گام برداریم راهی جز تقویت بسیج و نشر این تفکر در جامعه نخواهیم داشت.
سرهنگ احسان خورشیدی با اشاره به دانش آموزان با استعداد و فضای مناسب در مدارس افزود: امروز باید دانش آموزان را با معارف اهل بیت (ع) و آموزه های دینی و سیره ولایت رشد داد و این مهم لازم است در دستور کار میئولین حوزه بسیج دانش آموزی باشد.
وی تقویت برنامه ریزی و تفکر همگام با برنامه عملیاتی را زمینه رسیدن به اهداف در زمینه بسیج دانش آموزی دانست و اظهار داشت: فعالیت عمومی در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت می تواند نقش بسزایی در ترویج تفکر انقلابی در میان دانش آموزان داشته باشد.
خورشیدی با تاکید بر اینکه امام (ره) رمز پیروزی انقلاب را ایمان به خدا و توکل بر وی دانست تصریح کرد: ایمان به خدا توسط امام خمینی (ره) برگرفته از تفکر انقلابی ایشان بود و این دو عنصر بزرگ وجود ایشان در بدنه انقلاب اسلامی تزریق و موجب ثبات قدم و تشکیل انقلاب شد.
وی گفت: امروز تفکر انقلابی به زعم عده ای افراطی گری تلقی می شود اما رهبر معظم انقلاب فرمود: بر خلاف این گفته ها انقلابی گری به معنای عاقلانه، خردمندانه، دقیق، دلسوزانه، منصفانه و به دور از رودربایستی کار کردن است و این ویژگی در انقلاب موجب تبدیل ناامیدی ها و ناباروری ها به امید می شود.
خورشیدی با تاکید بر اینکه هر جا تفکر انقلاب ترویج داده شد روحیه جهادی نشات گرفته از آن موجب ممکن شدن امور سخت خواهد شد افزود: عده ای پیروزی انقلاب بر رژیم پهلوی را اعلام می کنند اما باید به عقبه ۲ هزار ۵۰۰ ساله شاهنشاهی و در برابر دستاوردهای ۳۸ سال انقلاب نگاه کرد و تفکرات نادرست را اصلاح کرد.
منبع :  البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x