تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

انفجارگازشهری در حصارک کرج سه کشته بر جای گذاشت+تصاویر

  • کد خبر : 48712
  • 04 مرداد 1393 - 19:41
انفجارگازشهری در حصارک کرج سه کشته بر جای گذاشت+تصاویر

ظهر امروز (شنبه) در منطقه ی حصارک بالا یک خانه ی ویلایی ۲ طبقه بر اثر نشت گاز شهری منفجر شد.

به گزارش «کمال مهر» امیر رنجی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ظهر امروز ( شنبه ) یک منزل ویلایی دو طبقه که دارای یک زیر زمین مسکونی نیز بوده است در منطقه ی آقا رضایی حصارک بالا خیابان کاوه در اثر نشت گاز شهری منفجر شد که متاسفانه تخریب ۱۰۰ درصدی این منزل را در پی داشته و شدت این انفجار باعث تخریب قسمتی از خانه های مجاور و همچنین شکسته شدن شیشه های ساختمان های محل گردیده است.

وی تصریح کرد: پس از اعلام این حادثه از طریق سامانه ی ۱۲۵ مقارن با ساعت ۱۲:۳۴، نیروهای اکیپ عملیاتی ایستگاه ۱۰۶ آتش نشانی کرج با ثبت زمان ۲ دقیقه در محل حاضر شده و ایستگاه های ۱۰۵، ۱۰۷، ۱۰۸ و ۱۰۹ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج برای پشتیبانی و امداد به محل حادثه اعزام شدند و پس از استقرار در محل با رعایت نکات ایمنی (قطع کنتور برق) سریعا نسبت کسب اطلاع از وجود ساکنین اطمینان حاصل نموده اند.

DSC00075

رنجی افزود: قبل از اعزام اکیپ عملیاتی این سازمان، یکی از آسیب دیدگان توسط مردم نجات یافته و از طریق اورژانس به مراکز درمانی اعزام گردیده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج تصریح کرد: پس از حدود ۴ ساعت تلاش، یکی از ساکنین این خانه که مردی حدودا ۵۲ ساله از زیر آوار بیرون آورده شد که متاسفانه جان خود را در این حادثه از دست داده است ولی کماکان کنکاش برای یافتن نفرات احتمالی ادامه دارد.

رنجی گفت: در این عملیات نجات ۱۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین به همراه ۲۶ نیروی امدادی و ۱۵ مسئول عملیاتی سازمان آتش نشانی کرج حضور دارند.

لازم به ذکر است، برای پیدا کردن افراد زیر آوار، سازمان هلال احمر استان البرز با اعزام سگ های زنده یاب در این عملیات نجات شرکت دارد.

 

 

تصاویــــــــــــــر کلیـــــــــــــــــــــــــــــــک کنیـــــــــــــــــــــــــد

 

منبع : کرج رسا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x