تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

انتظار برای افتتاح بزرگترین پروژه ورزشی البرز ۷ ساله شد/ سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج در پیچ و خم وعده های دولت و بروکراسی اداری

  • کد خبر : 210731
  • 24 فروردین 1397 - 2:40
انتظار برای افتتاح بزرگترین پروژه ورزشی البرز ۷ ساله شد/ سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج در پیچ و خم وعده های دولت و بروکراسی اداری

در حالی که کلنگ زنی افتتاح سالن انقلاب کرج به خرداد سال ۱۳۹۰ بازمی گردد و سال ها در پیچ و خم بروکراسی اداری به سر می برد، بار دیگر وعده افتتاح این سالن ۶ هزار نفری در دهه فجر ۹۷ داده شده است.  

به گزارش «کمال مهر»; «سالن ۶۰۰۰ نفری انقلاب کرج دهه فجر افتتاح می ‌شود»، این خبری بود که مدیر ورزشگاه انقلاب کرج روز گذشته ۲۱ فروردین با اعلام آن افزود: در حال حاضر این پروژه پیشرفت ۷۵ درصدی داشته و طبق برنامه قرار است طی چند روز آینده سقف این سالن نصب شود.

رضا جمالی همچنین یکی از مهم ‌ترین مشکلات ورزش البرز را سرانه ورزشی دانست و به مهر گفت: سرانه ورزشی استان در حال حاضر ۵۳ صدم درصد است که تا حد مطلوب فاصله زیادی داشته و حل مشکلات این بخش نیاز به نگاه ویژه، همکاری و تعامل تمامی دستگاه ‌های استان را دارد.

و اما وعده افتتاح بزرگترین پروژه ورزشی البرز در دهه مبارک فجر ۹۷ در حالی داده می شود که بهمن ماه ۹۶ مدیر کل ورزش و جوانان استان در تشریح آخرین وضعیت جذب ۱۲ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به تسنیم گفت: از ۱۱ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری برای ورزش و جوانان، دو میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان از این سفر با اسناد دریافت شد.

ورزش

امیر غفرانی با اشاره به عدم اختصاص تخصیص سال ۹۶ افزود: در سال ۹۶ اداره کل ورزش و جوانان مبلغی از این اعتبار سفر دریافت نکرد و از اعتبارات ملی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ۳۲ درصد برای جوانان و ۶۸ درصد برای حوزه ورزش اختصاص دارد.

وی همچنین مشکل مجموعه ۶ هزار نفری ورزشی انقلاب را زیر ساخت عنوان کرده و اظهار داشت: در حال حاضر پروژه فعال است ولی پیشرفت آن کم است و۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. مشکل اصلی این است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با شرکت تجهیز اماکن ورزشی کشور باید تفاهم‌ نامه‌ را امضا کنند تا اعتبار این پروژه از استان البرز به شرکت تجهیز ساخت اماکن ورزشی منتقل شود تا آن‌ ها نیز کار را تکمیل کنند.

غفرانی تصریح کرد: نزدیک سه ماه است که پیگیری می ‌کنیم ولی کاری انجام نشده است. تفاهم نامه پروژه ۶ هزار نفری بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی با شرکت تجهیز در گیر و دار مراحل اداری است و هیچکس هم جوابگو نیست. ۷ میلیارد رقم این اعتبار است. وزیر ورزش و جوانان هم برای افتتاح پروژه ۶ هزار نفری تا هفته دولت سال ۹۷ قول دادند ولی چند ماه است که درگیر این موافقت ‌نامه هستیم.

این درحالی است که سال ۹۶ مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۴۰ درصد عنوان کرد و در گفتگو با خبرنگار تیتریک اظهار امیدواری کرد که با تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد تومان همزمان با سفر هیات دولت به البرز بتوانیم در کمتر از یکسال پروژه را به اتمام برسانند.

آنچه مسلم است ۷ سال انتظار برای به ثمر رسیدن پروژه ای که کلنگ افتتاح آن خرداد سال ۱۳۹۰ به زمین زده شد زمان کمی نخواهد بود، پروژه ای که می توانست مرهمی بر عقب‌ ماندگی‌ های فراوان در حوزه سرانه‌ های ورزشی استان البرز به ویژه کلان‌ شهر کرج باشد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=210731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x