تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

انتصاب مدیران فردیس بر اساس توانمندی‌ها و نیاز شهرستان

  • کد خبر : 13831
  • 24 دی 1392 - 8:26
انتصاب مدیران فردیس بر اساس توانمندی‌ها و نیاز شهرستان

امام جمعه فردیس گفت: مدیران ارشد استان و شهرستان باید افرادی را به کار گیرند و به سمت‌های مختلف منصوب کنند که توانمندی‌های لازم را داشته و این انتصاب‌ها باید بر اساس نیاز‌ها انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی  اظهار داشت: شهرستان فردیس به تازگی از نظر ساختار اداری و سیاسی به سطح شهرستان ارتقا یافته و ما شاهد راه‌اندازی و فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری در این فردیس هستیم.

وی تصریح کرد: به طور طبیعی مدت زمانی برای استقرار تمام دستگاه‌ها و ادارات در منطقه‌ای که به تازگی به سطح شهرستان ارتقا یافته، نیاز است و تاکنون نیز تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده،

اما انتظار داریم که در این زمینه جدیت و سرعت‌ عمل بیشتری از سوی مسئولان شاهد باشیم.

خطیب جمعه شهرستان فردیس افزود: این شهرستان دارای مشکلات و نیازهایی است که بخشی از آنها به واسطه مشکلات کشور و استان بوده، مانند بیکاری جوانان و معضل مسکن و بخشی نیز مختص خود فردیس است.

ایمانی تاکید کرد: برای رفع این مشکلات و معضلات ابتدا باید تمام دستگاه‌های اجرایی ادارات خود را در فردیس مستقر و راه‌اندازی کنند و در گام بعدی ما نیاز به مدیران توانمند، متعهد، ولایی و کاربلد هستیم.

وی اظهار داشت: مسئولان ارشد باید افرادی را در سمت‌های اداری و اجرایی فردیس به کار گیرند که دارای توانمندی لازم در حوزه مسئولیت خود بوده و از سوی دیگر انتصاب‌ها باید بر اساس نیاز شهرستان باشد.

امام جمعه شهرستان فردیس تاکید کرد: انتصاب مدیران کارآمد، متعهد،  متخصص و ولایی از یک طرف در رفع مشکلات و کاستی‌های شهرستان نقش بسیار داشته و از سوی دیگر روحیه امید و نشاط را در میان مردم افزایش می‌دهد.

ایمانی افزود: به طور قطع افزایش روحیه امید در جامعه،‌ منجر به توسعه روحیه همکاری و تعامل میان مردم با مسئولان شده و بیشتر از گذشته می‌توانیم از پتانسیل و ظرفیت‌های مردمی برای رفع مشکلات و نارسایی‌ها استفاده کنیم.

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x