تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

انتشار سند سیاستی از اتاق فکر کودکان کار و خیابان

  • کد خبر : 53516
  • 08 شهریور 1393 - 11:25
انتشار سند سیاستی از اتاق فکر کودکان کار و خیابان

مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه گفت: پس از گذشت شش ماه فعالیت اتاق فکر کودکان کار و خیابان، سند سیاستی این اتاق فکر تهیه و تا چند روز آینده منتشر خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیکمال مهر ، روزبه کردونی  با بیان این مطلب افزود: شورای کودکان کار و خیابان، آذر ماه سال گذشته با هدف حل مسائل منطقه ای و هماهنگی های دستگاهی در سطح منطقه فعال شد که در حال حاضر در استان های البرز و لرستان تشکیل شده است که طی آن برای برطرف کردن مسائل منطقه ای، فرمول های خاصی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: با تشکیل این شورا علاوه بر تمرکز زدایی از تصمیمات ملی، شاهد اتفاقات خوبی بین دستگاه ها هستیم که در دو ماه آینده ۸ استان دیگر شاهد برگزاری شورای کودکان کار و خیابان پس از هماهنگی با کارگروه اجتماعی استانداری مناطق خواهند بود.

کردونی در ادامه بیان کرد: در دولت تدبیر و امید، یکی از رکن های مواجه با آسیب های اجتماعی فعالیت نهادهای مدنی است. سیاست های دکتر ربیعی، وزیر محترم تعاون نیز توجه به نهادهای مدنی است. از این رو این نهادها در جلسات شورا نیز به همراه دانشگاهیان حضور دارند؛ چرا که معتقدیم با هماهنگی سه رکن، دستگاه های دولتی، نهادهای مدنی و محافل آکادمیک بتوانیم گام های موثری در این عرصه برداریم.

مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت در برنامه «ره آورد» شبکه رادیویی سلامت اظهارکرد: اسفند ماه سال گذشته بود که وزیر محترم تعاون دستور داد تا به منظور استفاده از دانش و تجربیات دانشگاهیان با حضور نهادهای مدنی، اتاق فکر کودکان کار و خیابان شکل بگیرد که طبق این دستور از ابتدای امسال این اتاق فکر شکل گرفت و هر دو هفته یکبار با حضور نمایندگان مدنی و دستگاه های اجرایی تشکیل می شود و خوشبختانه اتفاقاتی خوبی رخ داده و طی چند روز آینده سند سیاستی که در آن تهیه و تنظیم شده است، منتشر خواهد شد.

انتهای پیام /

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x